Gå til innhold

Risperidon og hjertet.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Tror det hjertegreiene og høy puls og kommer av risperidon, er det noen ap som ikke gir denne bivirkningen? prøver å finne noe. @ISW @nachnoo?

Det er en vanlig bivirkning av ap. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

det begynte jo da jeg tok zeldox og da sa de det var pga zeldox jeg hadde høy puls men får man ikke det av alle ap? Uff er så lei nå. Må jeg slutte helt på ap da? 

stjernestøv
Skrevet

Rexulti kan man få lavt blodtrykk av igjen, noe som ikke virker inn på blodtrykk og puls? 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør deg dummere enn du er 

Anonymkode: c0b6e...2a3

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke gjør deg dummere enn du er 

Anonymkode: c0b6e...2a3

Hva mener du?

Dette står på risperidon...

Hjerte
Vanlige Takykardi
Mindre vanlige Atrieflimmer, AV-blokk, bradykardi, forlenget QT-tid på EKG, hjerteledningsforstyrrelser, palpitasjoner
Sjeldne Sinusarytmi
stjernestøv
Skrevet

Alle ap jeg har sett på har høy puls som bivirkning, må vel bare slutte da? Skal si det til psykiateren og hjertelegen som jeg snart skal til. 

stjernestøv
Skrevet

Nei tror jeg vil prøve å slutte med risperidon, ikke autoseponere men gjøre det i samarbeid med psykiater. Trappe ned. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei tror jeg vil prøve å slutte med risperidon, ikke autoseponere men gjøre det i samarbeid med psykiater. Trappe ned. 

Håper du har tenkt til å erstatte den med en annen antipsykotika i så fall?

Anonymkode: 6ba6e...2e6

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper du har tenkt til å erstatte den med en annen antipsykotika i så fall?

Anonymkode: 6ba6e...2e6

var jo det som var planen men alle påvirker jo puls og blodtrykk og det kan vel ikke bli verre enn det har vært nå? 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Tror det hjertegreiene og høy puls og kommer av risperidon, er det noen ap som ikke gir denne bivirkningen? prøver å finne noe. @ISW @nachnoo?

Det er en vanlig bivirkning av ap. 

Skulle ikke du diskutere medisinspørsmål med legen og psykiateren din og ikke DOL?

Anonymkode: 03c67...53c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle ikke du diskutere medisinspørsmål med legen og psykiateren din og ikke DOL?

Jo men tenkte her har i hvert fall to peiling på ap men de ser vel sannheten i øynene, det er en sånn bivirkning på alle ap. Skal spør om å få snakke med psykiateren fortes mulig. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jo men tenkte her har i hvert fall to peiling på ap men de ser vel sannheten i øynene, det er en sånn bivirkning på alle ap. Skal spør om å få snakke med psykiateren fortes mulig. 

Det er lurt at du snakker med han .

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lurt at du snakker med han .

Ja det er det. Nå føler jeg meg helt lost. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...