Gå til innhold

Gratulasjoner på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bursdag forrige uke. For 6 mnd siden var det en venn som droppet meg helt uten grunn og har ikke snakket med siden. 

Tanker rundt hvorfor vedkommende gratulerte på Facebook? Synes det var både stygt og frekt? 

Anonymkode: 44a2d...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke slettet vedkommende fra Facebook?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du ikke slettet vedkommende fra Facebook?

Vet ikke. Har vurdert det, men ikke gjort det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde bursdag forrige uke. For 6 mnd siden var det en venn som droppet meg helt uten grunn og har ikke snakket med siden. 

Tanker rundt hvorfor vedkommende gratulerte på Facebook? Synes det var både stygt og frekt? 

Hvordan droppet vedkommende deg?

Anonymkode: 9543c...d7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan droppet vedkommende deg?

Med å bare ikke ta kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke spesielt og stygt å gratulere når vedkommende ikke vil ha kontakt eller mener det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi folk ikke har noen egen mening eller tanke bak det de gjør på Facebook - Facebook må være det mest upersonlige sosiale mediet som finnes?! De ser bare at noen har bursdag, og slenger i vei en gratulasjon uten å engang tenke over hvem de faktisk sender den til. 

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (1 time siden):

Fordi folk ikke har noen egen mening eller tanke bak det de gjør på Facebook - Facebook må være det mest upersonlige sosiale mediet som finnes?! De ser bare at noen har bursdag, og slenger i vei en gratulasjon uten å engang tenke over hvem de faktisk sender den til. 

Det stemmer nok ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det stemmer nok ikke.

Det stemmer for utrolig mange, jo!

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg ikke så tvil at det var for å være nedlatende og stygg! 

Skrevet

Min tanke er at vedkommende gratulerte for å være hyggelig. Det er alt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Med å bare ikke ta kontakt. 

Har du tatt kontakt med vedkommende på de seks månedene?

Anonymkode: af957...b37

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg ikke så tvil at det var for å være nedlatende og stygg! 

Men det var vel ikke hyggelig når vi ikke har kontakt? Mer for andre en til meg. Det var bare en limt inn hilsen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har du tatt kontakt med vedkommende på de seks månedene?

Nei, har ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, har ikke det.

Så da har dere begge droppet hverandre, da?

Evt høres det ut som om hun ikke har droppet deg, dere har bare begge vært dårlige på å ta kontakt med hverandre. Dette kan være hennes måte å strekke ut hånden på eller vise at dere fortsatt er venner. 

Jeg har også hatt lange perioder hvor jeg ikke har hatt kontakt med venner, begge veier. Vi har våre liv og dagene går fort. Men vi er der alltid når en av oss tar opp kontakten igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så da har dere begge droppet hverandre, da?

Evt høres det ut som om hun ikke har droppet deg, dere har bare begge vært dårlige på å ta kontakt med hverandre. Dette kan være hennes måte å strekke ut hånden på eller vise at dere fortsatt er venner. 

Jeg har også hatt lange perioder hvor jeg ikke har hatt kontakt med venner, begge veier. Vi har våre liv og dagene går fort. Men vi er der alltid når en av oss tar opp kontakten igjen. 

Selvom jeg ikke har tatt kontakt var det hennes valg. 

Hadde hun ville strekke ut en hånd og det var genuint hadde hun sendt meg en privat melding. En limt inn gratulasjon på Facebook inviterere ikke til noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvom jeg ikke har tatt kontakt var det hennes valg. 

Hadde hun ville strekke ut en hånd og det var genuint hadde hun sendt meg en privat melding. En limt inn gratulasjon på Facebook inviterere ikke til noe. 

Ja, dere har begge tatt et valg om å ikke kontakte hverandre. Men her har hun faktisk gjort mer enn deg - hun har gratulert deg, du har gjort... ingenting?

Du virker veldig rigid. Hvis du er så bestemt i din holdning, så får du bare blokkere henne og gå videre, da. Men voksne folk pleier jo å kunne prate med hverandre hvis man er litt usikker på noe. Enten får man løst det som trolig er en misforståelse eller så får man bekreftet at vennskapet er over og kan da lukke det kapittelet og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, dere har begge tatt et valg om å ikke kontakte hverandre. Men her har hun faktisk gjort mer enn deg - hun har gratulert deg, du har gjort... ingenting?

Du virker veldig rigid. Hvis du er så bestemt i din holdning, så får du bare blokkere henne og gå videre, da. Men voksne folk pleier jo å kunne prate med hverandre hvis man er litt usikker på noe. Enten får man løst det som trolig er en misforståelse eller så får man bekreftet at vennskapet er over og kan da lukke det kapittelet og gå videre.

Hun har ikke hatt bursdag. Jeg er nok skuffet over ting som gjør at det ligger langt inne og følte ikke hilsen var genuin. Var den det hadde hun sendt privat til meg? 

Enig i det du sier. Det blir enten eller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun har ikke hatt bursdag. Jeg er nok skuffet over ting som gjør at det ligger langt inne og følte ikke hilsen var genuin. Var den det hadde hun sendt privat til meg? 

Jeg vil anbefale at du prater med henne om dette. Gode vennskap tåler at man prater om ting. Etter min erfaring bunner slike ting ofte i misforståelser. Det er synd hvis du skal droppe et vennskap for noe som kan løses om dere bare tar en prat.

Skrevet

Så ingen har dere har tatt kontakt, men det er hennes skyld? Hva slags tankegang er det da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...