Gå til innhold

Det er når man virkelig trenger noen man merker at man ikke har noen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du virker å være en person det er uhyre komplisert å omgås. Tror jeg hadde vært kronisk redd for å "trampe i baret" rundt deg da du med stor sannsynlighet hadde fart opp ved den minste lille ting og blant annet påberopt deg dårlig behandling. Jeg hadde nok gått på eggeskall rundt deg for å unngå kjeft. 

Men heldigvis slipper jeg å forholde meg til sånne personer. Det blir for manipulerende. Og for mye drama etter min smak. 

God bedring. 

Anonymkode: fea0b...806

Så deilig å lese! Tusen takk! 
Har ingen så mange heldige der! 

Anonymkode: 0248f...9ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, jeg koser meg. ❤️

Anonymkode: a26fd...065

Så nydelig for deg! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så nydelig for deg! 

Ja, det er utrolig hvor bra liv man kan få hvis man slutter å synes synd på seg selv og tar tak i eget liv. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kommentarene her inne beviser hvordan mennesker er i hvert fall! 
Seg selv og hvor bra de er selv eller har det! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er utrolig hvor bra liv man kan få hvis man slutter å synes synd på seg selv og tar tak i eget liv. :) 

God du har et bra liv! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

God du har et bra liv! 

Selvsagt gikk poenget rett over hodet på deg. Du klarer ikke se lenger enn en egen selvmedlidenhet, og dermed er du stuck der du er.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Selvsagt gikk poenget rett over hodet på deg. Du klarer ikke se lenger enn en egen selvmedlidenhet, og dermed er du stuck der du er.

Ja, jeg er stuck i et dårlig liv. Alene. 
Godt for deg at du har det bedre. Vær glad for det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg er stuck i et dårlig liv. Alene. 
Godt for deg at du har det bedre. Vær glad for det. 

Shit, nå tror jeg at jeg også kjenner deg igjen. Det er ei på KG som driver på akkurat som dette, masse selvmedlidende poster omkring hvor fæle venner er. De skriver nøyaktig slik som dette i ulike tråder.

Har du blitt stengt ute av KG og nå kommet over her for å fortsette med selvmedlidende poster? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Shit, nå tror jeg at jeg også kjenner deg igjen. Det er ei på KG som driver på akkurat som dette, masse selvmedlidende poster omkring hvor fæle venner er. De skriver nøyaktig slik som dette i ulike tråder.

Har du blitt stengt ute av KG og nå kommet over her for å fortsette med selvmedlidende poster? 

Jeg vet ikke hva du snakker om her. 

Hva var det relevant til det jeg skrev i denne tråden? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var det du som ble krenket over bursdagshilsen på Facebook, kanskje? 

Anonymkode: 83744...2e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva var det relevant til det jeg skrev i denne tråden? 

Jeg kjenner igjen mønsteret nå. En tråd og to om hvor fæle venner er og hvor trist man har det, og så følge opp med masse selvmedlidende poster i andres tråder.

Antar du har blitt stengt ute av KG siden du nå velger å fortsette samme mønsteret her. 

Det er jo i så fall veldig synd at du velger å fortsette i samme mønsteret i stedet for å ta til deg alle rådene du har fått (nå over to forum) og gå videre og få det bedre med deg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå synes jeg du skal slutte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner igjen mønsteret nå. En tråd og to om hvor fæle venner er og hvor trist man har det, og så følge opp med masse selvmedlidende poster i andres tråder.

Antar du har blitt stengt ute av KG siden du nå velger å fortsette samme mønsteret her. 

Det er jo i så fall veldig synd at du velger å fortsette i samme mønsteret i stedet for å ta til deg alle rådene du har fått (nå over to forum) og gå videre og få det bedre med deg selv.

Jeg aner ikke hva du snakker om her. Men hva er det du vil oppnå? Veldig dårlig å holde på som du gjør her da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, hva da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg aner ikke hva du snakker om her. Men hva er det du vil oppnå? Veldig dårlig å holde på som du gjør her da. 

Jeg tror du skjønner veldig godt. 

Men svaret er uansett det samme - selvmedlidenhet bringer deg ingen steder. Vil du ha et bedre liv, så må du gjøre jobben selv.

Nei, det er ikke alltid enkelt. Det vet jeg alt om. Men det er likevel jobben som må gjøres. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes denne tråden sier mye om hvordan mennesker er. Mange gode eksempler. Og hvor lite omtanke og forståelse som finnes for andre! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg tror du skjønner veldig godt. 

Men svaret er uansett det samme - selvmedlidenhet bringer deg ingen steder. Vil du ha et bedre liv, så må du gjøre jobben selv.

Nei, det er ikke alltid enkelt. Det vet jeg alt om. Men det er likevel jobben som må gjøres. 

Bra at du har et godt liv! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes denne tråden sier mye om hvordan mennesker er. Mange gode eksempler. Og hvor lite omtanke og forståelse som finnes for andre! 

Ok, så da velger du å stagnere i selvmedlidenhet i stedet for å få et bedre liv. Greit nok det, ditt liv, ditt valg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ok, så da velger du å stagnere i selvmedlidenhet i stedet for å få et bedre liv. Greit nok det, ditt liv, ditt valg.

Er det ikke godt å bare si det? Høres ut som det bare er å snu et kjipt liv med masse utfordringer og smerte. Men takk! Da er det bare til å gjøre det! 

Og den kommentaren fra en anne i tråden her om hvordan jeg er. Manipulerende osv. Utrivelig og stygt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke godt å bare si det? Høres ut som det bare er å snu et kjipt liv med masse utfordringer og smerte. Men takk! Da er det bare til å gjøre det! 

Og den kommentaren fra en anne i tråden her om hvordan jeg er. Manipulerende osv. Utrivelig og stygt! 

Ingen som har sagt at det er enkelt. Men hvis du ønsker et annerledes liv, så er det du som må gjøre endringene. Hvordan skulle det ellers skje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...