Gå til innhold

Det er når man virkelig trenger noen man merker at man ikke har noen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 20.35):

Det var et bevis på at ikke en eneste hadde lyst å strekke ut en hånd til en som har det kjipt. Den er grei! 

Anonymkode: 0248f...9ca

Det finnes andre grunner til at man ikke svarer også. For meg er det ofte et dilemma å velge mellom å forsøke å si noe som kan lindre smerte litt og det å risikere å si noe som bare blir veldig banalt. 

Det er synd at en tråd som starter med eksponering av noe sårt, ender opp slik denne tråden har gjort 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Shit, nå tror jeg at jeg også kjenner deg igjen. Det er ei på KG som driver på akkurat som dette, masse selvmedlidende poster omkring hvor fæle venner er. De skriver nøyaktig slik som dette i ulike tråder.

Har du blitt stengt ute av KG og nå kommet over her for å fortsette med selvmedlidende poster? 

Anonymkode: a26fd...065

Jeg synes det er helt unødvendig å trekke ting fra KG inn i dette forumet. 

Forøvrig tenker jeg at det innimellom må være helt greit med  litt selvmedlidenhet. Ingen grunn til å være så strenge mht hvordan folk uttrykker seg. 

Skrevet
emilie321 skrev (20 timer siden):

Nå synes jeg du skal slutte.

Enig!

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (33 minutter siden):

Det finnes andre grunner til at man ikke svarer også. For meg er det ofte et dilemma å velge mellom å forsøke å si noe som kan lindre smerte litt og det å risikere å si noe som bare blir veldig banalt. 

Det er synd at en tråd som starter med eksponering av noe sårt, ender opp slik denne tråden har gjort 

Takk! Jeg er enig med deg. Trist at den ble sånn. Og synes også at når noen ikke har noe hyggelig å si kunne man spart seg å skrive noe i det hele tatt. 

Så de som hadde behov for å si noe utrivelig skrev og andre skrev ingenting. Man lærer så lenge man lever. Ikke tenk at andre har lyst å vøre hyggelig med deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ingen som har sagt at det er enkelt. Men hvis du ønsker et annerledes liv, så er det du som må gjøre endringene. Hvordan skulle det ellers skje?

Har skjønt din intensjon så kanskje bare la vær å skriv mer! 

Skrevet

Jeg hadde ikke noe godt svar å gi deg. Annet enn at det må være vondt for deg. Så derfor svarte jeg ikke, men det har ingenting med din verdi å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har skjønt din intensjon så kanskje bare la vær å skriv mer! 

Min intensjon var å fortelle deg at du har makten og kontrollen til å forbedre ditt liv. Det er ingen andre som kan gjøre det for deg. Du KAN få det bedre, hvis du vil.

Nei, det er ikke enkelt. Nei, det er ikke "bare å". Men hvis du ønsker å komme deg videre fra den vonde plassen du er i nå, så må du gjøre noen endringer. Og de er det bare du selv som kan gjøre.

Men du blokkerer og stagnerer deg selv ved å lese innlegg så negativt som du gjør, og så bare fokusere på det som er negativt, evt det som forsterker dine tanker om hvordan folk og verden er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk! Jeg er enig med deg. Trist at den ble sånn. Og synes også at når noen ikke har noe hyggelig å si kunne man spart seg å skrive noe i det hele tatt. 

Så de som hadde behov for å si noe utrivelig skrev og andre skrev ingenting. Man lærer så lenge man lever. Ikke tenk at andre har lyst å vøre hyggelig med deg. 

Jeg reagerte på at du krevde å få svar og at du ble sur når du ikke fikk svar eller fikk "feil" svar. Du kan ikke manipulere andre til å svare deg. 

Anonymkode: fea0b...806

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Min intensjon var å fortelle deg at du har makten og kontrollen til å forbedre ditt liv. Det er ingen andre som kan gjøre det for deg. Du KAN få det bedre, hvis du vil.

Nei, det er ikke enkelt. Nei, det er ikke "bare å". Men hvis du ønsker å komme deg videre fra den vonde plassen du er i nå, så må du gjøre noen endringer. Og de er det bare du selv som kan gjøre.

Men du blokkerer og stagnerer deg selv ved å lese innlegg så negativt som du gjør, og så bare fokusere på det som er negativt, evt det som forsterker dine tanker om hvordan folk og verden er. 

Kan en med brukket bein gå bare han bestemmer seg for det nok?

Kanskje TS har problemer som gjør det vanskelig?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (4 minutter siden):

Kan en med brukket bein gå bare han bestemmer seg for det nok?

Kanskje TS har problemer som gjør det vanskelig?

En med brukket ben må ta i mot hjelp, følge legens råd og så gradvis begynne å trene seg opp igjen. 

Jeg skrev jo nettopp i innlegget at det ikke var enkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En med brukket ben må ta i mot hjelp, følge legens råd og så gradvis begynne å trene seg opp igjen. 

Jeg skrev jo nettopp i innlegget at det ikke var enkelt. 

Det er ikke alle problemer og sykdommer som man kan bli frisk fra eller trene seg bedre fra.

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (8 minutter siden):

Det er ikke alle problemer og sykdommer som man kan bli frisk fra eller trene seg bedre fra.

Men det er også mange problemer hvor man kan bli bedre fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...