AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:58 Skrevet onsdag kl 14:58 De gangene jeg har fått komplimenter av min behandler tenker jeg at hen sier slikt til alle og at hen egentlig ikke mener det. Anonymkode: a0471...aa5 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet onsdag kl 15:05 Skrevet onsdag kl 15:05 Jeg stoler ikke på komplimenter fra behandlere nei🤓 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:08 Skrevet onsdag kl 15:08 Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden): Jeg stoler ikke på komplimenter fra behandlere nei🤓 Hvorfor ikke? Anonymkode: a0471...aa5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:22 Skrevet onsdag kl 15:22 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: a0471...aa5 Hvorfor stoler ikke du på dem? Anonymkode: 6c93e...342 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:24 Skrevet onsdag kl 15:24 Jeg får ikke komplimenter av behandleren min, så jeg slipper den problemstillingen Anonymkode: 6c93e...342 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet onsdag kl 15:24 Skrevet onsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: a0471...aa5 Fordi de sier aldri noe negativt om deg, de løfter deg opp som regel. De driver med det motsatte av mobbing. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:31 Skrevet onsdag kl 15:31 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor stoler ikke du på dem? Anonymkode: 6c93e...342 Fordi jeg ikke tror på noen som ikke ser det samme som meg (hvor dårlig person jeg er). Anonymkode: a0471...aa5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:31 Skrevet onsdag kl 15:31 Worriesome Plenty 2 skrev (6 minutter siden): Fordi de sier aldri noe negativt om deg, de løfter deg opp som regel. De driver med det motsatte av mobbing. Det er sant det. Jeg skulle ønske jeg oftere fikk negativ/konstruktiv kritikk fra min behandler egentlig. Men det er kanskje for mye å be om? Anonymkode: a0471...aa5 1 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:57 Skrevet onsdag kl 15:57 Jeg fikk høre engang at jeg hadde mye selvinnsikt. Da jeg leste journalen senere sto det at jeg hadde null selvinnsikt. Tror det ble sagt for at jeg skulle snakke mer "ufiltrert". Skal sies at jeg har også blitt snakka ned av behandlere. Anonymkode: 7d732...b75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:25 Skrevet onsdag kl 16:25 Det er vanskelig å tro på det positive jeg har blitt fortalt, men jeg velger å prøve å tro på det. Anonymkode: e569e...ddd 0 Siter
Everybody Skrevet onsdag kl 16:30 Skrevet onsdag kl 16:30 Behandlere er jo de mest perfekte mennesker så de slipper i hvert fall å lese noe negativt om seg selv i journalen. De trenger heller ikke komplimenter fordi de er alt perfekte. Kanskje er man heldig og får et kompliment fra dem. Jeg synes pasientene må bli flinkere til å kritisere behandlere og si noe negativt om dem. 1 Siter
Glitter Skrevet onsdag kl 16:46 Skrevet onsdag kl 16:46 Ja. Jeg ser ikke noen grunn til at behandler som jeg er i allianse med skulle uoppfordret lyve om det. Det er jo også troverdig at komplimentene er oppriktig når de ikke kommer typ hver eneste time. Hadde jeg blitt overrøst av komplimenter hele tiden så hadde jeg kanskje følt det var falskt og påtatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:50 Skrevet onsdag kl 16:50 Både ja og nei. Jeg tror på at selve komplimentet stemmer, da jeg er av den oppfatning. Men jeg vet ikke om jeg tror på at psykologen mener det. Hun fremstår generelt som "falsk" og som at hun sier ting etter et manus. Jeg stoler ikke på henne. Anonymkode: 94b83...8e0 0 Siter
psykedeliker Skrevet onsdag kl 17:24 Skrevet onsdag kl 17:24 Jeg går ikke til behandling for å få komplimenter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 Skrevet onsdag kl 17:25 psykedeliker skrev (Akkurat nå): Jeg går ikke til behandling for å få komplimenter. Det er jo ikke det som er spørsmålet her? Anonymkode: 94b83...8e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 Skrevet onsdag kl 17:25 psykedeliker skrev (Akkurat nå): Jeg går ikke til behandling for å få komplimenter. Det var heller ikke spørsmålet. Anonymkode: e569e...ddd 0 Siter
psykedeliker Skrevet onsdag kl 17:26 Skrevet onsdag kl 17:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke det som er spørsmålet her? Nei, men hvorfor går noen til behandling for å få komplimenter? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:28 Skrevet onsdag kl 17:28 psykedeliker skrev (1 minutt siden): Nei, men hvorfor går noen til behandling for å få komplimenter? Det kan ikke vi svare på. Som nevnt er ikke det temaet i tråden. Anonymkode: 94b83...8e0 0 Siter
psykedeliker Skrevet onsdag kl 17:30 Skrevet onsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan ikke vi svare på. Som nevnt er ikke det temaet i tråden. Det ligger som et implisitt premiss. Uansett burde trådstarter ta opp problematikken med behandler direkte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:31 Skrevet onsdag kl 17:31 psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det ligger som et implisitt premiss. Uansett burde trådstarter ta opp problematikken med behandler direkte. Nei, det gjør det ikke. Anonymkode: 94b83...8e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.