AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Er den verdt å bruke tid på? Anonymkode: f276f...0bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg har sett litt av det og synes det er forfriskende at alle er positive og gjør det beste ut av det og ikke klager (slik man ofte ser i andre reality programmer). Anonymkode: c81ea...c77 0 Siter
Lillemus Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er den verdt å bruke tid på? Anonymkode: f276f...0bb Jeg liker det i alle fall. Synes en av deltakerne er litt slitsom, men liker alle de andre. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 10 minutes ago, Lillemus said: Jeg liker det i alle fall. Synes en av deltakerne er litt slitsom, men liker alle de andre. Jeg syntes også Lindmo er noe slitsom. Anonymkode: f276f...0bb 0 Siter
cilie Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syntes også Lindmo er noe slitsom. Anonymkode: f276f...0bb Tviler på at det er henne @Lillemus referer til? 0 Siter
cilie Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg synes høye fjell er spennende og har også nettopp sett Trango på kino. Anbefales! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg syntes også Lindmo er noe slitsom. Anonymkode: f276f...0bb cilie skrev (19 minutter siden): Tviler på at det er henne @Lillemus referer til? Du har helt rett, det er slett ikke Lindmo jeg tenker på. 0 Siter
nachnoo Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hadde store forhåpninger om en "Ekspedisjon". Når har de brukt tre episoder på Harald Rønnebergs oppkast|. Heldigvis er han ute av programmet. Så er det fullt av tomt og masete prat fra Lindmo og en slitsom trønder/afrikaner, og lite av interesse skjer. De eneste seriøse er Inga Strümke, som begynner å bli jævlig lei, og fallskjermjeger og lege Espen Nakstad som sikkert er like lei, men har lært å holde ut strevsomme mennesker. Håper det blir litt mer seriøst etter hvert. 0 Siter
Babette Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg ser på det og synes det er bra. Og framfor alt ekte, i motsetning til serien der en gjeng selvopptatte folk surret seg gjennom jungelen i Malaysia og ble utsatt for stadige fristelser. Der datt jeg av etter første episode. Og bare flott at vi blir kjent med ulike personlighetstyper. Jeg tror jeg vet hvem Lillemus sikter til som litt slitsom, men jeg er ikke enig, synes hun er forfriskende og rett fra levra. Det jeg derimot opplevde som en smule slitsomt i fredagens episode var den langtekkelige sørgingen over at Harald ble syk og måtte dra hjem. Den ville ingen ende ta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden nachnoo skrev (7 minutter siden): Tete Lidbom heter han slitsomme. Neida, jeg liker Tete. 0 Siter
nachnoo Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Lillemus skrev (8 minutter siden): Neida, jeg liker Tete. Ok. Ulik smak. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 24 minutes ago, Lillemus said: Neida, jeg liker Tete. Så det er Inga altså. Anonymkode: f276f...0bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Synes det går tregt og at de kunne hoppet over å vise all døtiden, det er neppe Haralds feil at oppkastet hans får så mye fokus på skjermen. Inga har ikke blitt fremstilt som annet enn muggen og negativ siden dag 1. Håper hun ikke er slik i virkeligheten. Anonymkode: 5c55f...30a 0 Siter
Grendel Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det er interessant at folk kan se det samme programmet og ha så ulik mening om hvem som er irriterende. Jeg skjønner ikke at noen tror oppkast er god underholdning, men sånn er det. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden nachnoo skrev (54 minutter siden): Hadde store forhåpninger om en "Ekspedisjon". Når har de brukt tre episoder på Harald Rønnebergs oppkast|. Heldigvis er han ute av programmet. Så er det fullt av tomt og masete prat fra Lindmo og en slitsom trønder/afrikaner, og lite av interesse skjer. De eneste seriøse er Inga Strümke, som begynner å bli jævlig lei, og fallskjermjeger og lege Espen Nakstad som sikkert er like lei, men har lært å holde ut strevsomme mennesker. Håper det blir litt mer seriøst etter hvert. Inga Strunke er bare ufordragelig. Sikkert den sprekeste av de, men lite tilpasningsdyktig. Vanskelig allerede som barn vistnok. 1 Siter
nachnoo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det er selvsagt de som lager programmet sin feil at de bruker tre episoder på Haralds oppkast og noens uendelige kommentarer rundt dette. Inga er med for å komme seg til toppen. Ikke for å preike dill i leiren. Hun er en «No nonsens»-person. Det liker jeg. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Men man skal kose seg på sammen på tur i en gruppe og hun lager ikke god stemning. Tror vi bare har sett begynnelsen fra hun der. 0 Siter
nachnoo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Men man skal kose seg på sammen på tur i en gruppe og hun lager ikke god stemning. Tror vi bare har sett begynnelsen fra hun der. Ja, man skal kose seg om man er i Femundsmarka eller Rondane. Men Denali, Ama Dablam eller K2 er ikke mye kos. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Ja, man skal kose seg om man er i Femundsmarka eller Rondane. Men Denali, Ama Dablam eller K2 er ikke mye kos. Men her er hun sammen med helt vanlige folk. De skal håndtere problemer, sykdom sammen og ulike mennesketyper. Hun burde ha undersøkt på forhånd hva hun skulle være med på og heller dratt alene eller sammen med noen på samme nivå. I steden begynner hun å spørre midt i programmet hva som er formålet med turen ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.