erik123 Skrevet i går, 16:09 Skrevet i går, 16:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, vi har forstått nå at du ikke liker henne. Anonymkode: 9391d...460 Råbra 🤐😝 0 Siter
erik123 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er norsk statsborger og er like norsk som deg. Anonymkode: f276f...0bb Så du tror det? Født i Tyskland. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 43 minutes ago, erik123 said: Så du tror det? Født i Tyskland. Regner med at du og hele din familie stammer direkte fra Harald Hårfagre. Anonymkode: f276f...0bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Er begynt å se her nå 😊 Fin serie, men synd Rønneberg måtte reise hjem. Tror det er han jeg liker best. Anonymkode: 4eff0...be7 0 Siter
erik123 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Regner med at du og hele din familie stammer direkte fra Harald Hårfagre. Anonymkode: f276f...0bb Det regner jeg med. 🤪 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden påskelilje skrev (På 24.11.2025 den 20.30): Litt artig å lese debatten her om et program jeg ikke har sett 😄 Og det frister ikke 🙃 Vet ikke hvem Inga Stümke er (utover det jeg har lest her), heller ikke Tete. Men, jeg lever godt uten å få med meg så mange kjendisserier 😅 Nåh (som i Hamsuns Markens Grøde) - nå skal jeg imidlertid se episode 2 av Ølhunden Berit 🤩 Men dette er ikke en vanlig kjendisserie. De skal bestige et fjell på over 6000 meter. Jeg tror du ville ha likt å følge med på det også, når de bare har gjort seg ferdig med mageinfeksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.