Gå til innhold

Anbefalte innlegg

larsen3333334
Skrevet

Hei!

Jeg er 23 år og har hatt ekstremt trang forhud (phimosis) hele livet. Forhuden dekker penishodet fullstendig og beveger seg ikke i det hele tatt – selv ikke under onani.

Følelsen er sterkt redusert, og det føles som penis «presser mot veggen» når jeg onanerer. Det føles dødt, og jeg kjenner lite nytelse. Ereksjon gjør forhuden stram og ukomfortabel.

For et halvt år siden gikk forhuden bak for første gang under sex – jeg fikk panikk og endte på legevakten. Siden da har jeg utviklet sterk helseangst, traumer og unngått sex helt. Det føles som jeg har mistet livsgleden, og jeg sliter mye psykisk med dette.

Jeg har nå bestilt operasjon om 2 uker på en privat klinikk (Volvat), og skal snakke med kirurg om omskjæring. Men jeg har en del spørsmål og bekymringer:

• Er det noen her som har vært i lignende situasjon og tatt operasjon i voksen alder?
  • Kom følelsen tilbake? Ble sex bedre etterpå?
  • Er det mulig å bare fjerne deler av forhuden (f.eks. preputioplastikk) i stedet for full omskjæring?
  • Hvordan var opplevelsen med sårheling, onani, følelse og utseende etterpå?

. Nå håper jeg operasjonen kan gi meg et nytt liv.

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese. Setter enormt pris på svar fra noen som har vært gjennom noe lignende – både positivt og ærlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...