Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Krepsen30

Et lite spørsmål fra meg igjen!

Nå har jeg jo vært frem og tilbake i denne nedreguleringen og hele to ganger har jeg fått progesteron injeksert rett i "skinka". Dette for at jeg skulle få fortgang i en blødning, grunnet at slimhinnene var for tykke. Jeg går nå og venter på en ny blødning selv om jeg faktisk hadde blødning for en uke siden.

Men, alt greit så langt.

Det som jeg husker fra siste forsøk, var at jeg også da fikk sprøyter med progesteron rett i "skinka" men det var etter at eggene var blitt plassert tilbake igjen. Og dette skjønner jeg ikke!

Hvorfor får jeg progesteron NÅ under nedreguleringen, og så får jeg samme medisin under tilbakesettingen -når hensikten liksom er motsatt. Nå skal jeg ha blødning, og etter innsetting skal jeg ihvertfall IKKE ha blødning!

Noen kloke hoder som skjønner noe av dette her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49755-progesteron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Progesteron støtter slimhinnene.

Hvis du får kontinuerlig progesteron som ved graviditet, så får du støtte for at morkaka får gode betingelser.

Hvis du ønsker å få en blødning så får du progesteron for at slimhinnene først skal bli litt tykkere. Når kroppen ikke får flere sprøyter med progesteron og du ikke er gravid og produserer masse selv, så løsner slimhinnene = du får blødning.

Lykke til !

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49755-progesteron/#findComment-193859
Del på andre sider

Gjest Krepsen30

Hei.

Progesteron støtter slimhinnene.

Hvis du får kontinuerlig progesteron som ved graviditet, så får du støtte for at morkaka får gode betingelser.

Hvis du ønsker å få en blødning så får du progesteron for at slimhinnene først skal bli litt tykkere. Når kroppen ikke får flere sprøyter med progesteron og du ikke er gravid og produserer masse selv, så løsner slimhinnene = du får blødning.

Lykke til !

Hilsen

Makan, detta kunne du TimingY - jeg kjøpte hele argumentasjonen og er happy igjen. Siden innlegget ble skrevet her på formiddagen så har jeg nå faktisk fått blødning.

Jippi, da er jeg igang igjeeeeeeeen!

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49755-progesteron/#findComment-194066
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...