stjernestøv Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har hatt besøk av fact, vernepleier sa psykiateren hadde sagt hvis det gikk bra nå kunne jeg gå ned til 1 mg risperidon. Er jo litt småkvalm da men er ikke så rar som jeg var, sa jeg var litt skeptisk. Hun sa jeg kunne gå på 2 mg i en uke til, at affektive lidelser kan bli bedre når man blir eldre og at det kunne brenne ut. Stemmer det? Jeg skulle ikke ta medisiner jeg ikke trengte sa hun, lurer på hvordan jeg blir på 1 mg. Psykiateren hadde sagt at jeg var så flink å regulere dette selv, at om jeg ble dårlig trappet jeg opp igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Høres veldig lite ansvarlig ut (fra deres side). Anonymkode: a156c...436 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres veldig lite ansvarlig ut (fra deres side). Anonymkode: a156c...436 Gjør det det? Jeg er usikker nå og litt redd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Du må jo ikke trappe ned hvis du ikke vil? Anonymkode: 828f3...200 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jo ikke trappe ned hvis du ikke vil? Anonymkode: 828f3...200 Nei det er jo meg som styrer det her, det var bare det psykiater rådet meg til å gjøre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Det jeg er redd for da at hvis jeg blir dårlig på 1 mg at jeg trenger mer enn 2 mg for å bli bedre, vil jo ikke opp i dose igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Føler meg ikke bra nå i hvert fall.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Føler meg ikke bra nå i hvert fall.... Hvordan føler du deg nå? Anonymkode: 3dde1...9de 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan føler du deg nå? Anonymkode: 3dde1...9de Føler meg litt forvirret og tung i hodet og rar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Er jo ikke psykotisk nå, det er vel det som er hovedsaken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Han er min psykiater så jeg må høre på han. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (4 timer siden): Gjør det det? Jeg er usikker nå og litt redd. Ja, at de bare overlater ansvaret til det nærmest. Anonymkode: a156c...436 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, at de bare overlater ansvaret til det nærmest. Anonymkode: a156c...436 Ble bare litt usikker så har ikke vært en god dag men får stole på dem, det har jo gått bra hittil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.