AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det mye færre med borderline i de landene der folk med psykiske lidelser kan få hjelp til å ta selvmord eller er det likt som i andre land? Selv ville jeg ikke valgt å få hjelp av andre til å ta selvmord uansett om valget var der siden jeg heller ville gjort det selv. Tenker ikke det er vanskelig å fullføre det bare jeg har bestemt meg helt. Anonymkode: 3bf05...389 0 Siter
Everybody Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det mye færre med borderline i de landene der folk med psykiske lidelser kan få hjelp til å ta selvmord eller er det likt som i andre land? Selv ville jeg ikke valgt å få hjelp av andre til å ta selvmord uansett om valget var der siden jeg heller ville gjort det selv. Tenker ikke det er vanskelig å fullføre det bare jeg har bestemt meg helt. Anonymkode: 3bf05...389 Er jo mye lettere å få hjelp til det siden man får en sprøyte. Man kan også ordne alt av salg av leilighet osv og ta farvel med familie og venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.