Gå til innhold

Hvor mange med borderline i land med aktiv dødshjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mye færre med borderline i de landene der folk med psykiske lidelser kan få hjelp til å ta selvmord eller er det likt som i andre land? 

Selv ville jeg ikke valgt å få hjelp av andre til å ta selvmord uansett om valget var der siden jeg heller ville gjort det selv. Tenker ikke det er vanskelig å fullføre det bare jeg har bestemt meg helt. 

Anonymkode: 3bf05...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er det mye færre med borderline i de landene der folk med psykiske lidelser kan få hjelp til å ta selvmord eller er det likt som i andre land? 

Selv ville jeg ikke valgt å få hjelp av andre til å ta selvmord uansett om valget var der siden jeg heller ville gjort det selv. Tenker ikke det er vanskelig å fullføre det bare jeg har bestemt meg helt. 

Anonymkode: 3bf05...389

Er jo mye lettere å få hjelp til det siden man får en sprøyte. Man kan også ordne alt av salg av leilighet osv og ta farvel med familie og venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...