Gå til innhold

Hele tiden selvgranske og prøve være den beste versjonen av seg selv

Anbefalte innlegg

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Dette svarte du i den andre tråden også. Men har du tenkt å gjøre noe med det?

Ja. Jeg har laget meg et dokument der jeg tenker skrive ned alt.

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (2 minutter siden):

Jeg har laget meg et dokument der jeg tenker skrive ned alt.

Kan du poste det her, så vi vet at du faktisk mener alvor, og ikke bare jatter med som du pleier?

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Kan du poste det her, så vi vet at du faktisk mener alvor, og ikke bare jatter med som du pleier?

Jeg tror ikke jeg kommer til å våge å dele hele, for det hadde blitt for personlig. Men kan nok dele utdrag. 

psykedeliker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (30 minutter siden):

Jeg tror ikke jeg kommer til å våge å dele hele, for det hadde blitt for personlig.

Nå lager du unnskyldninger for å la være å ta ansvar for ditt eget liv igjen. Hadde du ment alvor, ville du ha tatt denne utfordringen på strak arm.

Skrevet
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Nå lager du unnskyldninger for å la være å ta ansvar for ditt eget liv igjen. Hadde du ment alvor, ville du ha tatt denne utfordringen på strak arm.

Det skader ikke å forsøke å være litt mer fintfølende i kommunikasjonen med sårbare mennesker. 

Skrevet

Det er fint å bli den beste versjonen av seg selv, men alt med måte.

Det virker som du bruker veldig mye energi på å skue innover. Akkurat som du tror du leter etter en nøkkel eller noe inni der. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner poenget ditt, men det er krevende for meg å dele mine innerste tanker og følelser, det er ikke bare en unnskyldning. 

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner poenget ditt, men det er krevende for meg å dele mine innerste tanker og følelser, det er ikke bare en unnskyldning. 

Du er ikke pliktig til å gjøre det heller. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Du er ikke pliktig til å gjøre det heller. 

Nei, det er sant. Men jeg hadde tenkt til å dele litt. Tenkte det ville være verdt det i tilfelle noen hadde innspill som kunne være til hjelp.

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (6 minutter siden):

Nei, det er sant. Men jeg hadde tenkt til å dele litt. Tenkte det ville være verdt det i tilfelle noen hadde innspill som kunne være til hjelp.

Ja det er jo opp til deg hva du vil dele. Bare ikke la deg presse til det. 

psykedeliker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (32 minutter siden):

Da snakker vi om helt forskjellige ting. Jeg snakker om handlinger, ikke tanker og følelser.

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (27 minutter siden):

Da snakker vi om helt forskjellige ting. Jeg snakker om handlinger, ikke tanker og følelser.

Du mener handlinger jeg har gjort for å (forsøke) bli en bedre person og komme nærmere der jeg vil være i livet? 

psykedeliker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (7 minutter siden):

Du mener handlinger jeg har gjort for å (forsøke) bli en bedre person og komme nærmere der jeg vil være i livet?

Ja, ikke hva du tenker eller føler, men hva du gjør. Du har fått mange forslag.

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Ja, ikke hva du tenker eller føler, men hva du gjør. Du har fått mange forslag.

Skjønner. Jeg har vel ikke faktisk gjort så mye foreløpig. Men jeg har begynt i ny jobb da, det er nå en ting? Det gikk sånn passe ok. Bekymret meg for om at de ikke likte meg og følte veldig på det at jeg jobber sakte i forhold til andre. Men sett bort fra det gjorde jeg ikke så alt for mye feil.

psykedeliker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (9 minutter siden):

Bekymret meg for om at de ikke likte meg og følte veldig på det at jeg jobber sakte i forhold til andre.

Nå er du tilbake i sporet med å fokusere på følelser igjen. Hvordan måler du din arbeidsinnsats opp mot andre, tatt i betraktning at du er ny i jobben og må bruke en del tid på å komme inn i rutiner på arbeidsplassen etc?

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Nå er du tilbake i sporet med å fokusere på følelser igjen. Hvordan måler du din arbeidsinnsats opp mot andre, tatt i betraktning at du er ny i jobben og må bruke en del tid på å komme inn i rutiner på arbeidsplassen etc?

Sant. Du har et godt poeng, jeg er vel litt hardt mot meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Vendi said:

Det skader ikke å forsøke å være litt mer fintfølende i kommunikasjonen med sårbare mennesker. 

Det skader ikke nei, men av og til trengs det mer direkte prat. Ser ut som psykedeliker er inne noe nå.

Anonymkode: 3587e...aac

Skrevet

S k y: Intensjonen er bra, men det er noe fornuftig som heter. "For meget av det gode".

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skader ikke nei, men av og til trengs det mer direkte prat. Ser ut som psykedeliker er inne noe nå.

Anonymkode: 3587e...aac

Det jeg reagerte på var at han forsøkte å presse henne til å vise fram sine egne private (og sikkert sårbare) notater her på forumet. Og at hvis hun ikke gjorde det så mente hun liksom ikke alvor..

Endret av Vendi
psykedeliker
Skrevet
Vendi skrev (29 minutter siden):

Det jeg reagerte på var at han forsøkte å presse henne til å vise fram sine egne private (og sikkert sårbare) notater her på forumet.

Hvordan du velger å tolke mine innspill er ikke mitt problem.

𝚂 𝚔 𝚢 skrev (2 timer siden):

Du har et godt poeng, jeg er vel litt hardt mot meg selv.

Nå gjør du det igjen, du svarer ikke på spørsmålet, men skifter tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...