kummin Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Her sitter jeg midt i arbeidstiden og tenker bare på befruktning. Denne gangen skulle alt være timet helt perfekt : 3 dagers avholdenhet , deretter eggløsning + lystbetont seksuelt samvær (eller enklere sagt sex). Jeg synes det er så utrolig at jeg er så optimistisk hver måned, og at kanskje denne gangen. Nå har jeg lest en del solskinnshitorier om jenter som har blitt uventet gravide - hvorfor kan det ikke skje med flere ? Så nå får jeg vente og se om det blir terroruke (PMS) eller om jeg kommer til å donere enda flere penger til Clear Blue... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49785-kanskje-denne-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 He-he. Godt å treffe en som er like håpefull hver måned, ja!!!! Jeg har det nøyaktig slik du beskriver. Kjøper på EL-tester til over 300 kr (bruker minst 2-3 pinner hver gang) og iler til apoteket når mensen uteblir en dag eller to. Kan jo aldri vite, selv om våre sjanser er små (men de er der jo). Avholdenhet for å få best mulig kvalitet og dermed er det bare å kaste seg uti det og gå 14 dager i en aldri så liten spenning. For vi gjør vel alle egentlig det, og håper på at alle solskinnshistorier vi hører også skal ramme oss en vakker dag! Lykke til iallefall! Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49785-kanskje-denne-gangen/#findComment-194133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kummin Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 He-he. Godt å treffe en som er like håpefull hver måned, ja!!!! Jeg har det nøyaktig slik du beskriver. Kjøper på EL-tester til over 300 kr (bruker minst 2-3 pinner hver gang) og iler til apoteket når mensen uteblir en dag eller to. Kan jo aldri vite, selv om våre sjanser er små (men de er der jo). Avholdenhet for å få best mulig kvalitet og dermed er det bare å kaste seg uti det og gå 14 dager i en aldri så liten spenning. For vi gjør vel alle egentlig det, og håper på at alle solskinnshistorier vi hører også skal ramme oss en vakker dag! Lykke til iallefall! Mange hilsener fra Jeg har mange ganger tenkt på at hvis jeg skulle kjøpe aksjer, så ville jeg investere i grav.tester. CB spesielt, av en eller annen grunn stoler jeg mest på den. Det er ikke få ganger jeg på dag 28 eller 29 har sneket meg til apoteket og kjøpt en pakke, vel vitende om at hodepinen, det sure humøret, hetetoktene, paranoiaen (etc etc) bare skyldes en ting : PMS (som jeg er mot). Og etter at testen er tatt tar jeg den opp mot lyset og ser innbildte streker, jeg legger den vekk over nattet i tilfelle det skulle dukke opp en blå strek til i løpet av natten.... Tenk på i gamledager, da man måtte vente i evigheter på å få resultatet av en grav. test. (min mor måtte vente 1 uke). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49785-kanskje-denne-gangen/#findComment-194159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.