stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (1 time siden): . Det er ingen skam å snu... 0 Siter
Vendi Skrevet 32 minutter siden Forfatter Skrevet 32 minutter siden stjernestøv skrev (50 minutter siden): Det er ingen skam å snu... Hehe, nei. Vet det ser innmari teit ut. Jeg angret et innlegg bare 😛 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Vendi skrev (1 minutt siden): Hehe, nei. Vet det ser innmari teit ut. Jeg angret et innlegg bare 😛 Er nå greit nok det 0 Siter
Vendi Skrevet 16 minutter siden Forfatter Skrevet 16 minutter siden (endret) stjernestøv skrev (15 minutter siden): Er nå greit nok det Det burde vært sånn at man kunne slette hele tråden uten spor, men det går ikke. Når man først har opprettet en tråd må den postes uansett, bare at man kan endre tittel og innhold. Hvis du skjønner hva jeg mener. Er ikke så god til å forklare bestandig. Endret 15 minutter siden av Vendi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Vendi skrev (11 minutter siden): Det burde vært sånn at man kunne slette hele tråden uten spor, men det går ikke. Når man først har opprettet en tråd må den postes uansett, bare at man kan endre tittel og innhold. Hvis du skjønner hva jeg mener. Er ikke så god til å forklare bestandig. Ja det er jo sånn det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.