AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det har nettopp åpenbart seg to stk. Ikke så mange sett i den store sammenhengen så klart, men ganske mange til å være på et bittelite forum som doktor Online. Anonymkode: 4fb5f...d2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gå ut og lek i stedet for å trolle her inne. Anonymkode: 60854...9f9 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvis du sikter til meg, så vil jeg opplyse deg om at brukerdebatt ikke er tillatt. Jeg har heller ikke sagt jeg er satanist. Jeg bare reagerer på folk som skylder på Satan hver gang noen religiøse gærninger går amok. Det ville være naturlig å skylde på gud. Men jeg antar du er overtroisk og feig. Ettersom du henger ut to stk og selv er anonym. Er du redd for sort 🧙♂️ magi? Hva mener du det ligger i begrepet Satanist? Jeg tror ikke du vet så mye. Jeg kan en masse. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det har nettopp åpenbart seg to stk. Hvis du ikke har oppdaget oss før nå, følger du ikke særlig godt med. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (20 minutter siden): Hvis du sikter til meg, så vil jeg opplyse deg om at brukerdebatt ikke er tillatt. Jeg har heller ikke sagt jeg er satanist. Jeg bare reagerer på folk som skylder på Satan hver gang noen religiøse gærninger går amok. Det ville være naturlig å skylde på gud. Men jeg antar du er overtroisk og feig. Ettersom du henger ut to stk og selv er anonym. Er du redd for sort 🧙♂️ magi? Hva mener du det ligger i begrepet Satanist? Jeg tror ikke du vet så mye. Jeg kan en masse. Brukerdebatt? Jeg har ikke nevnt noen brukernavn her. Dere outer og impliserer dere selv i dette. Anonymkode: 4fb5f...d2f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere outer og impliserer dere selv i dette. Dette har vi vært gjennom før. Jeg følger bare manus, og det skal jeg fortsette med til jeg får de tunge og vanskelige verdidiskusjonene på dagsorden. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Brukerdebatt? Jeg har ikke nevnt noen brukernavn her. Dere outer og impliserer dere selv i dette. Anonymkode: 4fb5f...d2f Ikke lat som du ikke skjønner. Så dum er selv ikke du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.