Nicklusheletida Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Jeg vet ikke hva du ønsker, men 1 strek = ikke gravid. 0 Siter
MissKR Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva du ønsker, men 1 strek = ikke gravid. Jeg ser 2 streker, men veeeeldig svake. Tenkte om noen tenker det kan være starten på noe, evt bare skyggestreker. 0 Siter
Kayia Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Som Nicklaus sier - begge er negative. 0 Siter
MissKR Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 Kayia skrev (51 minutter siden): Som Nicklaus sier - begge er negative. Ja, de er nok det 💔 Har hatt 3 tester med svak rosa igår og idag, men dere har nok rett. Og så får jeg sånn forhåpninger og gjør dumme ting som dette : 0 Siter
påskelilje Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Jeg er enig i at en kan så vidt skimte den andre streken. Men jeg synes ikke det er noen tydelig positiv test, som den appen eller hva det er, sier. Vent noen dager, dvs mer enn 3, før du tar en ny test. Lykke til, uansett hva du ønsker ❤️ 0 Siter
Sokk Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 (endret) MissKR skrev (4 timer siden): Jeg ser 2 streker, men veeeeldig svake. Tenkte om noen tenker det kan være starten på noe, evt bare skyggestreker. Jeg ser også streker. Svak strek betyr positiv test, og hvis man ikke er gravid skal det ikke bli noe utslag på testen i det hele tatt. Hvis du tester hver dag kan du vurdere å bruke strimmeltester, de er billigere. Jeg tok en digital test etter noen dager for å slippe å tolke svake streker. Den gir et klart og tydelig svar som man ikke trenger å tolke. Edit: tester fra noen merker viser mer «skyggestreker» enn andre. Jeg har ikke satt meg så godt inn i de ulike merkene, men du kan jo undersøke om du bruker en test som er kjent for dette, evt prøve ulike merker. Endret 19. desember 2025 av Sokk 1 Siter
laban Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Test med morgenurin og et annet testmerke over helgen, hvis du fortsatt er på overtid da. Nå kom jeg på at jeg selv testet positivt for første gang om morgenen på den siste arbeidsdagen før jul i 1989 😊 2 Siter
MissKR Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 Sokk skrev (2 timer siden): Jeg ser også streker. Svak strek betyr positiv test, og hvis man ikke er gravid skal det ikke bli noe utslag på testen i det hele tatt. Hvis du tester hver dag kan du vurdere å bruke strimmeltester, de er billigere. Jeg tok en digital test etter noen dager for å slippe å tolke svake streker. Den gir et klart og tydelig svar som man ikke trenger å tolke. Edit: tester fra noen merker viser mer «skyggestreker» enn andre. Jeg har ikke satt meg så godt inn i de ulike merkene, men du kan jo undersøke om du bruker en test som er kjent for dette, evt prøve ulike merker. Dette er Babyplan sine tester. Takk for positivitet og støtte 🤍 0 Siter
MissKR Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 laban skrev (2 timer siden): Test med morgenurin og et annet testmerke over helgen, hvis du fortsatt er på overtid da. Nå kom jeg på at jeg selv testet positivt for første gang om morgenen på den siste arbeidsdagen før jul i 1989 😊 Will do. Så lenge tante rød ikke kommer, er det vel håp. 0 Siter
MissKR Skrevet 19. desember 2025 Forfatter Skrevet 19. desember 2025 Spotter litt nå og da, ikm idag. Synes likevel streken er liiiitt sterkere enn igår? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.