Gå til innhold

Kan noen tolke demne graviditetstesten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet

Jeg vet ikke hva du ønsker, men

1 strek = ikke gravid.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva du ønsker, men

1 strek = ikke gravid.

Jeg ser 2 streker, men veeeeldig svake. Tenkte om noen tenker det kan være starten på noe, evt bare skyggestreker.

Skrevet
Kayia skrev (51 minutter siden):

Som Nicklaus sier - begge er negative. 

Ja, de er nok det 💔 Har hatt 3 tester med svak rosa igår og idag, men dere har nok rett. Og så får jeg sånn forhåpninger og gjør dumme ting som dette

Screenshot_20251219_071010_Pregnancy Test Checker.jpg

Screenshot_20251219_071049_Pregnancy Test Checker.jpg

Skrevet

Jeg er enig i at en kan så vidt skimte den andre streken. Men jeg synes ikke det er noen tydelig positiv test, som den appen eller hva det er, sier.

Vent noen dager, dvs mer enn 3, før du tar en ny test. Lykke til, uansett hva du ønsker ❤️

Skrevet (endret)
MissKR skrev (4 timer siden):

Jeg ser 2 streker, men veeeeldig svake. Tenkte om noen tenker det kan være starten på noe, evt bare skyggestreker.

Jeg ser også streker. Svak strek betyr positiv test, og hvis man ikke er gravid skal det ikke bli noe utslag på testen i det hele tatt. 

Hvis du tester hver dag kan du vurdere å bruke strimmeltester, de er billigere. Jeg tok en digital test etter noen dager for å slippe å tolke svake streker. Den gir et klart og tydelig svar som man ikke trenger å tolke.

Edit: tester fra noen merker viser mer «skyggestreker» enn andre. Jeg har ikke satt meg så godt inn i de ulike merkene, men du kan jo undersøke om du bruker en test som er kjent for dette, evt prøve ulike merker. 

Endret av Sokk
Skrevet

Test med morgenurin og et annet testmerke over helgen, hvis du fortsatt er på overtid da.

Nå kom jeg på at jeg selv testet positivt for første gang om morgenen på den siste arbeidsdagen før jul i 1989 😊

Skrevet
Sokk skrev (2 timer siden):

Jeg ser også streker. Svak strek betyr positiv test, og hvis man ikke er gravid skal det ikke bli noe utslag på testen i det hele tatt. 

Hvis du tester hver dag kan du vurdere å bruke strimmeltester, de er billigere. Jeg tok en digital test etter noen dager for å slippe å tolke svake streker. Den gir et klart og tydelig svar som man ikke trenger å tolke.

Edit: tester fra noen merker viser mer «skyggestreker» enn andre. Jeg har ikke satt meg så godt inn i de ulike merkene, men du kan jo undersøke om du bruker en test som er kjent for dette, evt prøve ulike merker. 

Dette er Babyplan sine tester. Takk for positivitet og støtte 🤍

Skrevet
laban skrev (2 timer siden):

Test med morgenurin og et annet testmerke over helgen, hvis du fortsatt er på overtid da.

Nå kom jeg på at jeg selv testet positivt for første gang om morgenen på den siste arbeidsdagen før jul i 1989 😊

Will do. Så lenge tante rød ikke kommer, er det vel håp.

Skrevet

Spotter litt nå og da, ikm idag. Synes likevel streken er liiiitt sterkere enn igår?

20251219_124141.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...