Gå til innhold

Gjøre i Bleia Fetisj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har bleiefetisj?

Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger.

Anonymkode: c00e7...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger.

7a4ce0e5-9a0f-469f-b6e2-b2b25735e945.jpg

Anonymkode: df19c...ea3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merkelig oppførsel av henne synes jeg. Å fortelle alle andre mennesker om partneres hemmeligheter fremstår jo veldig rart og som et veldig svik. Kanskje hun trengte noen å snakke med, men å oute deg på den måten var veldig rart. Håper dere får snakket godt sammen dere to. Om dere strever med å prate kan kanskje familievernkontoret eller noe slikt være en løsning. En sexolog kan også være til hjelp (finnes mange av dem rundt om i landet, de kan være gode sparringspartnere om en ikke helt får til dialogen som par). 

Anonymkode: 06c79...119

Skrevet

Sånn kan det gå. 

Anonymkode: acb34...563

Skrevet

Er du psykisk utviklingshemmet, eller noe i den retningen? Kan jo virke sånn...

Anonymkode: 4cecf...c41

Skrevet

Mistet du mange venner etter denne hendelsen?

Skrevet

Skjønner henne godt. Jeg hadde i tillegg gjort det slutt med deg. 

Skrevet

Det var dårlig gjort av kjæresten å fortelle det til alle, selv om det sikkert var et sjokk.

Det lukter sirkus lang vei når et barn har gjort fra seg i bleien. Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan holde det skjult, men det er en annen sak.

Skrevet (endret)
Grendel skrev (1 time siden):

Det var dårlig gjort av kjæresten å fortelle det til alle, selv om det sikkert var et sjokk.

Det lukter sirkus lang vei når et barn har gjort fra seg i bleien. Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan holde det skjult, men det er en annen sak.

Tror egentlig dette bare er tull. Som du er inne på ville kjæresten ha oppdaget dette lenge før hun fant "bleielageret". 

Endret av Vendi
Skrevet
Vendi skrev (2 timer siden):

Kanskje vi andre skal begynne å svare deg på denne måten? Ville du likt det? 

Anonymkode: 06c79...119

Skrevet
Vendi skrev (7 timer siden):

Hvorfor det? Hvorfor ikke heller prate om det? Istedenfor å henge ut folk? Jeg bruker bleie men jeg plager ikke andre med det og omgås ikke folk når jeg har gjort i bleien, so lenge det ikke går utover andre so gjør jeg ingenting galt.

Skrevet
Grendel skrev (7 timer siden):

Hadde tenkt å fortelle henne det men var nervøs for åssen hun ville reagere, men dårlig å bli hengt ut på denne måten av henne, for jeg gjør ikke i bleia offentlig blandt folk so jeg lar det jo ikke gå utover andre

Skrevet

Kan du melde deg inn i en sm-klubb eller lignende? Og slutte å plage sakesløse på et slitent forum?

Anonymkode: e15f5...85f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde tenkt å fortelle henne det men var nervøs for åssen hun ville reagere, men dårlig å bli hengt ut på denne måten av henne, for jeg gjør ikke i bleia offentlig blandt folk so jeg lar det jo ikke gå utover andre

Du skrev "bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden". Jeg syntes det hørtes ut som en overdrivelse, ja. 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan blir du kvitt stanken?

Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Du skrev "bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden". Jeg syntes det hørtes ut som en overdrivelse, ja. 

Ja jeg gjør det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan blir du kvitt stanken?

Stank er det jo når jeg har gjort i bleia

Skrevet

Jeg tenker at det er vanlig å ha seksuelle fantasier eller fetisjer, men er det sånn at folk dør av å ikke leve dem ut?

Å gå med bleie 24/7 og å bæsje og tisse i bleia (uansett hvor spennende det sikkert kan være for deg) er ikke kompatibelt med å leve et normalt liv. Det er ikke nødvendig å til enhver tid tilfredsstille sine seksuelle behov. Det er ikke alt vi trenger å leve ut når det gjør livet dysfunksjonelt.

Skrevet
On 12/22/2025 at 1:28 AM, AnonymBruker said:

Stank er det jo når jeg har gjort i bleia

Du holder deg mest hjemme da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så uforholdsmessig mange bleie-tråder her? Kan umulig være mange som tenner på dette?

Anonymkode: 2396d...7b4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...