AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Noen flere som har bleiefetisj? Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger. Anonymkode: c00e7...390 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 2 hours ago, AnonymBruker said: Noen flere som har bleiefetisj? Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger. Anonymkode: c00e7...390 Anonymkode: df19c...ea3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen flere som har bleiefetisj? Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger. Anonymkode: c00e7...390 Merkelig oppførsel av henne synes jeg. Å fortelle alle andre mennesker om partneres hemmeligheter fremstår jo veldig rart og som et veldig svik. Kanskje hun trengte noen å snakke med, men å oute deg på den måten var veldig rart. Håper dere får snakket godt sammen dere to. Om dere strever med å prate kan kanskje familievernkontoret eller noe slikt være en løsning. En sexolog kan også være til hjelp (finnes mange av dem rundt om i landet, de kan være gode sparringspartnere om en ikke helt får til dialogen som par). Anonymkode: 06c79...119 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Sånn kan det gå. Anonymkode: acb34...563 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Er du psykisk utviklingshemmet, eller noe i den retningen? Kan jo virke sånn... Anonymkode: 4cecf...c41 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger. Mistet du mange venner etter denne hendelsen? 0 Siter
Vendi Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen flere som har bleiefetisj? Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger. Anonymkode: c00e7...390 Skjønner henne godt. Jeg hadde i tillegg gjort det slutt med deg. 0 Siter
Grendel Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Det var dårlig gjort av kjæresten å fortelle det til alle, selv om det sikkert var et sjokk. Det lukter sirkus lang vei når et barn har gjort fra seg i bleien. Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan holde det skjult, men det er en annen sak. 0 Siter
Vendi Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 (endret) Grendel skrev (1 time siden): Det var dårlig gjort av kjæresten å fortelle det til alle, selv om det sikkert var et sjokk. Det lukter sirkus lang vei når et barn har gjort fra seg i bleien. Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan holde det skjult, men det er en annen sak. Tror egentlig dette bare er tull. Som du er inne på ville kjæresten ha oppdaget dette lenge før hun fant "bleielageret". Endret 21. desember 2025 av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Vendi skrev (2 timer siden): Skjønner henne godt. Jeg hadde i tillegg gjort det slutt med deg. Kanskje vi andre skal begynne å svare deg på denne måten? Ville du likt det? Anonymkode: 06c79...119 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Vendi skrev (7 timer siden): Skjønner henne godt. Jeg hadde i tillegg gjort det slutt med deg. Hvorfor det? Hvorfor ikke heller prate om det? Istedenfor å henge ut folk? Jeg bruker bleie men jeg plager ikke andre med det og omgås ikke folk når jeg har gjort i bleien, so lenge det ikke går utover andre so gjør jeg ingenting galt. Anonymkode: c00e7...390 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Grendel skrev (7 timer siden): Det var dårlig gjort av kjæresten å fortelle det til alle, selv om det sikkert var et sjokk. Det lukter sirkus lang vei når et barn har gjort fra seg i bleien. Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan holde det skjult, men det er en annen sak. Hadde tenkt å fortelle henne det men var nervøs for åssen hun ville reagere, men dårlig å bli hengt ut på denne måten av henne, for jeg gjør ikke i bleia offentlig blandt folk so jeg lar det jo ikke gå utover andre Anonymkode: c00e7...390 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Kan du melde deg inn i en sm-klubb eller lignende? Og slutte å plage sakesløse på et slitent forum? Anonymkode: e15f5...85f 0 Siter
Grendel Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde tenkt å fortelle henne det men var nervøs for åssen hun ville reagere, men dårlig å bli hengt ut på denne måten av henne, for jeg gjør ikke i bleia offentlig blandt folk so jeg lar det jo ikke gå utover andre Anonymkode: c00e7...390 Du skrev "bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden". Jeg syntes det hørtes ut som en overdrivelse, ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 12 hours ago, AnonymBruker said: Noen flere som har bleiefetisj? Jeg har bleiefetisj og bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden og greide og holde den skjult helt til kjæresten min ydmyket meg når hun fant Bleielageret mitt og hun sørget for att alle sku vite jeg bruker bleie og bæsjer i den hele tiden så nå har jeg ingenting å skjule lenger. Anonymkode: c00e7...390 Hvordan blir du kvitt stanken? Anonymkode: df19c...ea3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 Grendel skrev (1 time siden): Du skrev "bruker bleie 24/7 og tisser og bæsjer i den hele tiden". Jeg syntes det hørtes ut som en overdrivelse, ja. Ja jeg gjør det Anonymkode: c00e7...390 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan blir du kvitt stanken? Anonymkode: df19c...ea3 Stank er det jo når jeg har gjort i bleia Anonymkode: c00e7...390 0 Siter
ISW Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Jeg tenker at det er vanlig å ha seksuelle fantasier eller fetisjer, men er det sånn at folk dør av å ikke leve dem ut? Å gå med bleie 24/7 og å bæsje og tisse i bleia (uansett hvor spennende det sikkert kan være for deg) er ikke kompatibelt med å leve et normalt liv. Det er ikke nødvendig å til enhver tid tilfredsstille sine seksuelle behov. Det er ikke alt vi trenger å leve ut når det gjør livet dysfunksjonelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 On 12/22/2025 at 1:28 AM, AnonymBruker said: Stank er det jo når jeg har gjort i bleia Anonymkode: c00e7...390 Du holder deg mest hjemme da? Anonymkode: df19c...ea3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Hvorfor er det så uforholdsmessig mange bleie-tråder her? Kan umulig være mange som tenner på dette? Anonymkode: 2396d...7b4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.