Gå til innhold

Usikker etter narkose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt har vært i narkose. Jeg har påtrengende tanker om at barnet kan ha blitt misbrukt under narkose. Det var ikke lov til å være til stede under selve prosedyren. Jeg vet ikke om barnet på noe tidspunkt har vært alene med kun én ansatt og jeg reagerte på en persons opptreden i etterkant av inngrepet. Har lite holdepunkter for at noe skal ha skjedd sett bort fra en teoretisk mulighet for det. Men det slipper ikke tak. Går ut fra at jeg ikke kan ringe og stille spørsmål om hvem som var alene med barnet osv. eller om de har lagt merke til en viss persons oppførsel. Jeg innser at jeg må klare å legge fra meg tanken, men blir helt gal og redd av å ikke kunne spørre. Det går ikke an å stille de spørsmålene jeg trenger svar på for å roe meg. Men guuuud. Blir helt tussete. 

Anonymkode: 349fc...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Barnet mitt har vært i narkose. Jeg har påtrengende tanker om at barnet kan ha blitt misbrukt under narkose. Det var ikke lov til å være til stede under selve prosedyren. Jeg vet ikke om barnet på noe tidspunkt har vært alene med kun én ansatt og jeg reagerte på en persons opptreden i etterkant av inngrepet. Har lite holdepunkter for at noe skal ha skjedd sett bort fra en teoretisk mulighet for det. Men det slipper ikke tak. Går ut fra at jeg ikke kan ringe og stille spørsmål om hvem som var alene med barnet osv. eller om de har lagt merke til en viss persons oppførsel. Jeg innser at jeg må klare å legge fra meg tanken, men blir helt gal og redd av å ikke kunne spørre. Det går ikke an å stille de spørsmålene jeg trenger svar på for å roe meg. Men guuuud. Blir helt tussete. 

Anonymkode: 349fc...3aa

Dersom denne forestillingen ikke slipper taket i løpet av kort tid, så foreslår jeg at du snakker med fastlegen din om tankene dine. Problemet er ikke hva som skjedde under inngrepet, men dine forestillinger - og forestillingene kan du snakke med din fastlege om. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...