AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Barnet mitt har vært i narkose. Jeg har påtrengende tanker om at barnet kan ha blitt misbrukt under narkose. Det var ikke lov til å være til stede under selve prosedyren. Jeg vet ikke om barnet på noe tidspunkt har vært alene med kun én ansatt og jeg reagerte på en persons opptreden i etterkant av inngrepet. Har lite holdepunkter for at noe skal ha skjedd sett bort fra en teoretisk mulighet for det. Men det slipper ikke tak. Går ut fra at jeg ikke kan ringe og stille spørsmål om hvem som var alene med barnet osv. eller om de har lagt merke til en viss persons oppførsel. Jeg innser at jeg må klare å legge fra meg tanken, men blir helt gal og redd av å ikke kunne spørre. Det går ikke an å stille de spørsmålene jeg trenger svar på for å roe meg. Men guuuud. Blir helt tussete. Anonymkode: 349fc...3aa 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Barnet mitt har vært i narkose. Jeg har påtrengende tanker om at barnet kan ha blitt misbrukt under narkose. Det var ikke lov til å være til stede under selve prosedyren. Jeg vet ikke om barnet på noe tidspunkt har vært alene med kun én ansatt og jeg reagerte på en persons opptreden i etterkant av inngrepet. Har lite holdepunkter for at noe skal ha skjedd sett bort fra en teoretisk mulighet for det. Men det slipper ikke tak. Går ut fra at jeg ikke kan ringe og stille spørsmål om hvem som var alene med barnet osv. eller om de har lagt merke til en viss persons oppførsel. Jeg innser at jeg må klare å legge fra meg tanken, men blir helt gal og redd av å ikke kunne spørre. Det går ikke an å stille de spørsmålene jeg trenger svar på for å roe meg. Men guuuud. Blir helt tussete. Anonymkode: 349fc...3aa Dersom denne forestillingen ikke slipper taket i løpet av kort tid, så foreslår jeg at du snakker med fastlegen din om tankene dine. Problemet er ikke hva som skjedde under inngrepet, men dine forestillinger - og forestillingene kan du snakke med din fastlege om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.