Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er interessert i det du har fisket opp her på DOL om emnet. Det var rart å være der, men jeg tror nok det kan ha noe for seg. Om ikke de kan hjelpe oss direkte, så kan kanskje dietten føre til bedre forhold og at eggene fester seg og holder seg der i neste forsøk. Det er motivasjon for meg å prøve å leve sunnere når jeg vet at det kan øke sjansene for en graviditet. Å holde seg unna svart brus blir grusomt, jeg er Davy Watne 2.... Så neste tirsdag blir det bare farris i mitt glass....

Vi snakkes. Håper du/dere har det bra. Ser ut som jeg er hjemme ved neste møte den 8. juni, for her i gården kommer jo ikke mensen som ønsket.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49839-til-yogi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...... at jeg lurer meg innpå, men dette bare må jeg vite mer om. Bør jeg holde meg unna min store lidenskap Cola light - fullstendig???

Nå skal ikke jeg drive noen skremselspropaganda, men det var det jeg fikk beskjed om. Det stod riktignok coca cola på "forbudt-lista" jeg fikk med meg, men regner med det gjelder all svart brus. Vanlig brus var derimot helt greit. Uff, føler jeg buser ut med ting. Folk som har drukket cola i haugevis har da blitt gravide, og det har jammen folk med andre laster også. Tror nok du kan drikke din cola light, men kanskje ikke 3-4 flasker til dagen. Alt med måte!

Håper du ble litt klokere, og det gjør absolutt ingenting at du sniker deg innpå....he-he.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49839-til-yogi/#findComment-194662
Del på andre sider

Gjest Colalightoman

Nå skal ikke jeg drive noen skremselspropaganda, men det var det jeg fikk beskjed om. Det stod riktignok coca cola på "forbudt-lista" jeg fikk med meg, men regner med det gjelder all svart brus. Vanlig brus var derimot helt greit. Uff, føler jeg buser ut med ting. Folk som har drukket cola i haugevis har da blitt gravide, og det har jammen folk med andre laster også. Tror nok du kan drikke din cola light, men kanskje ikke 3-4 flasker til dagen. Alt med måte!

Håper du ble litt klokere, og det gjør absolutt ingenting at du sniker deg innpå....he-he.

Mange klemmer fra

Jeg fikk ikke helt stilt min nyskjerrighet :o)

Kan jeg spørre hvor du har fått denne informasjonen?

Kan jo godt skjønne at det ikke er særlig bra, proppfull som den flaska er av E-er

Og da trekker jeg meg stille og rolig tilbake. Har da litt forlkeskikk .....he he

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49839-til-yogi/#findComment-194727
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...