AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:19 Skrevet tirsdag kl 21:19 Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:22 Skrevet tirsdag kl 21:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 Hvordan tolker du det å ikke svare som "passivt-aggressivt" og "tie i hjel"? Høres absolutt ut som en pause fra forum hadde vært lurt. Anonymkode: 197d2...7c3 0 Siter
Glitter Skrevet i går, 10:36 Skrevet i går, 10:36 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 Synes det er helt greit med avsporinger jeg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 Skrevet i går, 11:37 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 Takk for seg, ja. Hadet! Anonymkode: 91dc5...86e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 Skrevet i går, 14:44 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 Igjen ser vi at fjas og meningsløst pludder er det eneste som engasjerer her på DOL. Anonymkode: db2b9...0c5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:45 Skrevet i går, 14:45 Glitter skrev (4 timer siden): Synes det er helt greit med avsporinger jeg. Når avsporingene bare er fjas og meningsløst pludder, er det ikke rart at interessante diskusjoner må finnes andre steder. Anonymkode: db2b9...0c5 0 Siter
Glitter Skrevet i går, 15:06 Skrevet i går, 15:06 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Når avsporingene bare er fjas og meningsløst pludder, er det ikke rart at interessante diskusjoner må finnes andre steder. Anonymkode: db2b9...0c5 Ja takk begge deler tenker jeg. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Anbefaler Reddit for de som vil diskutere alt. I denne koselige lille kroken på nettet er det for få deltagere til å diskutere alt mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan tolker du det å ikke svare som "passivt-aggressivt" og "tie i hjel"? Høres absolutt ut som en pause fra forum hadde vært lurt. Anonymkode: 197d2...7c3 Det er sånn det virker, selv om det ikke var intensjonen. Tror det er for få her, som en var inne på, og at man derfor blir mer engstelig for å ytre seg. Det er fort gjort å komme på kant med den faste kjernen 🙂 Anonymkode: df8af...1f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sånn det virker, selv om det ikke var intensjonen. Tror det er for få her, som en var inne på, og at man derfor blir mer engstelig for å ytre seg. Det er fort gjort å komme på kant med den faste kjernen 🙂 Anonymkode: df8af...1f7 Hvem er den faste kjernen? Anonymkode: 197d2...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 38 minutes ago, AnonymBruker said: Hvem er den faste kjernen? Anonymkode: 197d2...7c3 Høyklasse damene? Anonymkode: 81322...42a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Høyklasse damene? Anonymkode: 81322...42a Det er da vitterlig andre som kan pekes ut som det. Men jeg nevner ikke navn. Anonymkode: d6727...cdd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Høyklasse damene? Anonymkode: 81322...42a Hvem er det? Anonymkode: 197d2...7c3 0 Siter
laban Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror det er for få her, som en var inne på, og at man derfor blir mer engstelig for å ytre seg. Det er fort gjort å komme på kant med den faste kjernen 🙂 Er det virkelig den lille "faste" gruppa som nesten alltid skriver under nick, som er konfliktskapende og truende her? 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvem er det? Anonymkode: 197d2...7c3 Aner ikke. Men det er et gammelt DOL-uttrykk. Anonymkode: 81322...42a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden laban skrev (1 time siden): Er det virkelig den lille "faste" gruppa som nesten alltid skriver under nick, som er konfliktskapende og truende her? Hjertesukk: hadde det enda vært litt konflikter! Det er den unnvikende, overfladiske og konfliktsky stilen som er problemet. Spørsmålet om hvem er vanskelig å svare på, da mange skriver anonymt. Anonymkode: df8af...1f7 0 Siter
laban Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hjertesukk: hadde det enda vært litt konflikter! Det er den unnvikende, overfladiske og konfliktsky stilen som er problemet. Spørsmålet om hvem er vanskelig å svare på, da mange skriver anonymt. Anonymkode: df8af...1f7 Men ovenfor skriver du (i det innlegget jeg svarte på) at det er et problem at folk er engstelige for å komme på kant med den faste kjernen? Hvis det (også) er tilfeldige anonyme som gjør de andre engstelige, er det vel ikke nødvendigvis de "faste" som skaper denne engstelsen? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Mine tanker er: Diskutere temaer som ikke passer og utkastelse fra forumet. Nå vet ikke jeg hvor strengt det er her. Letter og skrive om seg selv kanskje ingen blir krenka. Endret 4 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Krisebærblomsten skrev (6 minutter siden): Mine tanker er: Diskutere temaer som ikke passer og utkastelse fra forumet. Nå vet ikke jeg hvor strengt det er her i forhold til Kvinneguiden, der er det for strengt spør du meg🧐vet om mange som har blitt kastet ut der i fra pga bagatell ting. Letter og skrive om seg selv her på forumet. Ikke like strengt her. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Glitter skrev (1 minutt siden): Ikke like strengt her. Så bra🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.