AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Total avsporing her ja. Jeg blir så oppgitt og lei av dette diskusjonsforumet, både på grunn av den passiv-aggressive eller bare passiv-likegyldige måten å tie ihjel saker og debattanter på, parallelt med en nesten infantil omklamring av totalt trivielle tema som "jeg hater snø" og "lår som disser". Det er småprat, ikke diskusjon. Veldig snart blir det takk for seg. Anonymkode: df8af...1f7 Hvordan tolker du det å ikke svare som "passivt-aggressivt" og "tie i hjel"? Høres absolutt ut som en pause fra forum hadde vært lurt. Anonymkode: 197d2...7c3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.