Gå til innhold

Er det bare egne problemer som engasjerer oss her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
laban skrev (3 timer siden):

Er det virkelig den lille "faste" gruppa som nesten alltid skriver under nick, som er konfliktskapende og truende her? 

Takk for at du gidder :) Både her og om tråden om juleselskaper mm. Det er jo nesten litt komisk de gangene det dukker opp slike kommentarer. Men kanskje også en påminnelse om at vi bør bli flinkere til å bruke «fast-nick-forumet» istf det ordinære åpne forum 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
laban skrev (3 timer siden):

Men ovenfor skriver du (i det innlegget jeg svarte på) at det er et problem at folk er engstelige for å komme på kant med den faste kjernen? Hvis det (også) er tilfeldige anonyme som gjør de andre engstelige, er det vel ikke nødvendigvis de "faste" som skaper denne engstelsen?

Det er vel en fast gjeng som har satt tonen her gjennom mange år. Hvem det inkluderer vet jeg ikke, siden flere faste tidvis skriver anonymt. Da blir det uoversiktlig sånn sett. Ellers er det en god idé at de med fast nick bruker lukket forum (mest) hvis de har problemer med anonyme.

Anonymkode: df8af...1f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel en fast gjeng som har satt tonen her gjennom mange år. Hvem det inkluderer vet jeg ikke, siden flere faste tidvis skriver anonymt. Da blir det uoversiktlig sånn sett.

Jeg oppfatter det vel som at de som "satte tonen", har forsvunnet herfra for lenge siden, så vi står fritt til å finne vår egen stil. Det jeg synes preger forumet mest, er at psykiatri har blitt det dominerende temaet. Jeg holder ikke orden på hvor mange av de anonyme som er "faste". 

Grunnen til at jeg gikk inn i denne diskusjonen, var påstanden om at den faste gjengen skaper engstelse. Jeg synes det er litt rart hvis det er slik, men jeg leser selvsagt ikke alt. Mulig at noen også har en terskel som er i laveste laget for å diskutere på nett. Jeg husker noen har beskrevet skjelvinger i dagevis etter å ha fått et litt avvisende svar her. Det er faktisk såpass vanskelig å uttrykke seg skriftlig at man må regne med misforståelser og/eller at noen svarer litt sleivete. Da må man nesten ha evne og vilje til å overse det, ikke definere det som at man nå har kommet på kant med noen eller fått en fiende. Det har vært svært lite "personforfølgelse" på DOL de siste årene. At det forekommer noen tilløp en sjelden gang, ligger litt i nettets natur, akkurat som annen trolling/tulleinnlegg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...