sats Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Uff, ja, det er nesten så du ikke helt vet hva du skal forholde deg til. Det hun sa var at det i utgangspunktet kjennes ut som om det er nok spermie til å gjøre meg gravid, men at det er forholdene i livmoren som gjør at eggene ikke fester seg. Vi vet jo at mannen min har for lite, men hvis jeg i tillegg har dårlig blodsirkulasjon (som det kom fram at jeg hadde) så er jo ikke det særlig gunstig for eggfesting. Så vi får nå gi dette opplegget en sjanse og se hva det fører til. Om 6 uker skal alle slaggstoffene etter all coladrikkingen være vekke, og da er jo tiden nesten inne til egguttak (hvis bare mensen kommer så jeg får startet). Spennende det du holder på med også, vi prøver jo alt, ikke sant! RImelig desperate kvinnfolk!!!!???? Gleder meg forøvrig til neste tirsdag, det blir bare farris i glasset er jeg redd! Eller? Ble så lei meg da jeg leste trollmor sitt innlegg nå nettopp, jeg skriver mail med henne privat og alt så liksom så lyst ut..... Vel, livet er urettferdig! Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49843-til-katheinka/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Synes det er så fælt når jentene her inne opplever å få to blå, for så å miste. Først alt det styret, så gleden, så den enorme nedturen. Syntes det var ille nok å teste negativt, jeg. Nå er det bare fire dager til spraystart, min elskede hentet medisinene i går. Det er bare å bunkre opp med vitaminer og "tilleggsdop" - forrige gang tok jeg e-vitaminer, folat, Omega 3 og c-vitaminer i bøtter og spann. Ble jo ikke gravid, men kanskje det tross alt bidrog positivt likevel? Vurderer også å kutte kaffen denne gangen, forrige gang drakk jeg ikke kaffe i et par uker etter innsetting. Blir vel kanskje litt farris på meg også på tirsdag. Som deg var jeg utsatt for selskapeligheter i helgen, og var ærlig talt i nedsatt form på søndag. Annen drikke, som rødvin for eksempel, frister ikke akkurat nå... Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49843-til-katheinka/#findComment-194926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.