AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Noen som har erfaring med å seponere remeron? Hvor lang tid tok det før nedtrappingssymptomene ga seg og ting stabiliserte seg ? Er nok sikkert individuelt, men greit å høres andre erfaringer 😊 Anonymkode: 27563...2e2 0 Siter
Livetsperle Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med å seponere remeron? Hvor lang tid tok det før nedtrappingssymptomene ga seg og ting stabiliserte seg ? Er nok sikkert individuelt, men greit å høres andre erfaringer 😊 Anonymkode: 27563...2e2 Hvor lenge har du stått på den? Det er veldig inviduelt når og hvordan symptomene dukker opp. Noen kjenner lite og ingenting mens andre får det værre. Jeg er den som får alt og sliter med å slutte på medisiner. Ta det rolig og ikke hast med å komme fortest mulig av er mitt råd til deg, lykke til🥰 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Livetsperle skrev (1 time siden): Hvor lenge har du stått på den? Det er veldig inviduelt når og hvordan symptomene dukker opp. Noen kjenner lite og ingenting mens andre får det værre. Jeg er den som får alt og sliter med å slutte på medisiner. Ta det rolig og ikke hast med å komme fortest mulig av er mitt råd til deg, lykke til🥰 Har stått på den i 3 år 😊 fikk bare en plan av psykiater på å halvere dosen i en til to uker også kutte den helt ut. Så ble resten litt opp til meg selv egentlig. Har nok gått litt fort siden jeg halverte en uke før jeg gikk videre, men først på slutten/når jeg var helt uten at jeg egentlig har kjent det skikkelig og at det har blitt veldig krevende😅 så satser jo på at det vil gå seg til etter hvert 🤞🏼 Anonymkode: 27563...2e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har erfaring med å seponere remeron? Hvor lang tid tok det før nedtrappingssymptomene ga seg og ting stabiliserte seg ? Er nok sikkert individuelt, men greit å høres andre erfaringer 😊 Anonymkode: 27563...2e2 Var veldig lett. Ingen nedtrappingssymptomer. Anonymkode: e986b...b34 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har stått på den i 3 år 😊 fikk bare en plan av psykiater på å halvere dosen i en til to uker også kutte den helt ut. Så ble resten litt opp til meg selv egentlig. Har nok gått litt fort siden jeg halverte en uke før jeg gikk videre, men først på slutten/når jeg var helt uten at jeg egentlig har kjent det skikkelig og at det har blitt veldig krevende😅 så satser jo på at det vil gå seg til etter hvert 🤞🏼 Anonymkode: 27563...2e2 Ikke rart du kjenner på mye symptomer når du har stått på den i 3 år. Husk at legen følger bare brugsanvisningene på medisinen, og kanskje ikke sitter med mer erfaring enn kun det. Jeg var borti en psykiater som ikke visste om min antidepressiva og deponerings symptomene som kan være kraftige, fordi han kun leste på bivirknings lista på medisinen. Han forstod ikke at man reagere på nedtrapping og at det er så forskjellig fra person til person. Dette er en nevrologisk medisin som går på nevronene i hjernen, og selvfølgelig vil man få reaksjoner når man trapper ned og slutter på slike medisiner. Håper at du vil få det bedre etter hvert, og husk du er ikke alene om det selv om legen ikke kan så mye om medisinen Anonymkode: ea81d...da9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke rart du kjenner på mye symptomer når du har stått på den i 3 år. Husk at legen følger bare brugsanvisningene på medisinen, og kanskje ikke sitter med mer erfaring enn kun det. Jeg var borti en psykiater som ikke visste om min antidepressiva og deponerings symptomene som kan være kraftige, fordi han kun leste på bivirknings lista på medisinen. Han forstod ikke at man reagere på nedtrapping og at det er så forskjellig fra person til person. Dette er en nevrologisk medisin som går på nevronene i hjernen, og selvfølgelig vil man få reaksjoner når man trapper ned og slutter på slike medisiner. Håper at du vil få det bedre etter hvert, og husk du er ikke alene om det selv om legen ikke kan så mye om medisinen Anonymkode: ea81d...da9 Tusen takk for støtte 🥰 satser på det går seg til etter hvert. 🤞🏼 Anonymkode: 27563...2e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tusen takk for støtte 🥰 satser på det går seg til etter hvert. 🤞🏼 Anonymkode: 27563...2e2 Ingen problem🥰 Anonymkode: ea81d...da9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.