Gå til innhold

Ja ja, godtfolk, i dag er det altså nyttårsaften

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne magiske dagen hvor vi later som alt blir annerledes i morgen. Skal du feire med slipset på snei med alle dine venner, eller skal du sitte hjemme alene som ellers i året?

Anonymkode: f6313...abb

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Begynner hos en venn, så drar vi på en klubb.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Legger meg vel klokka Åtte, har vært helt ekstremt A menneske hele jula og orker ikke tanken på å sitte oppe til tolv.

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare sove vekk hele kvelden 

Hunden klikker for hver rakett, og de har allerede begynt å skyte opp her

Kunne ønske jeg var helt alene, da hadde jeg kost meg med en imovane og en sobril 😂

Men siden jeg er alene har jeg i kveld fått ansvar for 3 katter, og en hysterisk hund… «du skal jo bare være hjemme, så da kan jo dyrene våre være hos deg»

Kattene er det ikke noe problem med, de har det fint og trygt inne på soverommet, verre med hunden

Den bråker🤬

liker ikke denne dagen 

Anonymkode: c6b19...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Vi kler oss litt halvpent og spiser en bedre middag. Ser på tv resten av kvelden. Og så tar jeg meg litt cremant i glasset.

Anonymkode: e7269...b90

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne magiske dagen hvor vi later som alt blir annerledes i morgen. Skal du feire med slipset på snei med alle dine venner, eller skal du sitte hjemme alene som ellers i året?

Anonymkode: f6313...abb

later som og later som..du sier noe.. men det er så mye slik i samfunnet. 

For min del blir en god del annerledes. 

Mye må fornyes. Pc’n laget et lite fyrverkeri når jeg skulle lade den for noen uker siden, en samsung jeg kjøpte i 2012 ish. Har ikke kjøpt ny, og vet ikke om det blir ny pc.

Må ha ny mobil. Har oppdatert min iphone xs, og det var dumt. Den har blitt så treig at den er upålitelig. 

Må ha mer klær. For nå er en del av klærne mine virkelig oppbrukt, men det merkes først når man skal noe annet enn sin vanlige jobb. Det merkes når du skal reise bort og trenger forskjellige outfits, og når du skal på fest. 

Nytt kredittkort. Det jeg har nå mister fordelene fra neste år. Da finnes det bedre kort jeg kan finne. 

Kanskje blir det nytt bosted. I form av å kjøpe leilighet… eller flytting til et sted der temperaturen ikke er den samme inne som ute. 

Så her MÅ det bli forandringer isåfal. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe koser meg hjemme med kalkun og masse godt, og ser på tv :) 

Anonymkode: cbc29...12d

Skrevet

Her er det stille men folk har fyrt opp raketter i hele dag. Stakkars dyr. Har lyst å legge meg tidlig. 

Skrevet

Sitter hjemme alene, for første gang i mitt liv. Spist noe god, men enkel mat, rødvin, god film på TV-en og dessert klar i kjøleskapet.

Det var mitt valg, selv om det ikke var mitt valg å feire uten ungene. Takket nei til venner. Men jeg har det fint, og nyter det egentlig ❤️

Anonymkode: bcb08...c71

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...