AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Denne magiske dagen hvor vi later som alt blir annerledes i morgen. Skal du feire med slipset på snei med alle dine venner, eller skal du sitte hjemme alene som ellers i året? Anonymkode: f6313...abb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Begynner hos en venn, så drar vi på en klubb. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Legger meg vel klokka Åtte, har vært helt ekstremt A menneske hele jula og orker ikke tanken på å sitte oppe til tolv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vil bare sove vekk hele kvelden Hunden klikker for hver rakett, og de har allerede begynt å skyte opp her Kunne ønske jeg var helt alene, da hadde jeg kost meg med en imovane og en sobril 😂 Men siden jeg er alene har jeg i kveld fått ansvar for 3 katter, og en hysterisk hund… «du skal jo bare være hjemme, så da kan jo dyrene våre være hos deg» Kattene er det ikke noe problem med, de har det fint og trygt inne på soverommet, verre med hunden Den bråker🤬 liker ikke denne dagen Anonymkode: c6b19...0cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi kler oss litt halvpent og spiser en bedre middag. Ser på tv resten av kvelden. Og så tar jeg meg litt cremant i glasset. Anonymkode: e7269...b90 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne magiske dagen hvor vi later som alt blir annerledes i morgen. Skal du feire med slipset på snei med alle dine venner, eller skal du sitte hjemme alene som ellers i året? Anonymkode: f6313...abb later som og later som..du sier noe.. men det er så mye slik i samfunnet. For min del blir en god del annerledes. Mye må fornyes. Pc’n laget et lite fyrverkeri når jeg skulle lade den for noen uker siden, en samsung jeg kjøpte i 2012 ish. Har ikke kjøpt ny, og vet ikke om det blir ny pc. Må ha ny mobil. Har oppdatert min iphone xs, og det var dumt. Den har blitt så treig at den er upålitelig. Må ha mer klær. For nå er en del av klærne mine virkelig oppbrukt, men det merkes først når man skal noe annet enn sin vanlige jobb. Det merkes når du skal reise bort og trenger forskjellige outfits, og når du skal på fest. Nytt kredittkort. Det jeg har nå mister fordelene fra neste år. Da finnes det bedre kort jeg kan finne. Kanskje blir det nytt bosted. I form av å kjøpe leilighet… eller flytting til et sted der temperaturen ikke er den samme inne som ute. Så her MÅ det bli forandringer isåfal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kjempe koser meg hjemme med kalkun og masse godt, og ser på tv Anonymkode: cbc29...12d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Her er det stille men folk har fyrt opp raketter i hele dag. Stakkars dyr. Har lyst å legge meg tidlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sitter hjemme alene, for første gang i mitt liv. Spist noe god, men enkel mat, rødvin, god film på TV-en og dessert klar i kjøleskapet. Det var mitt valg, selv om det ikke var mitt valg å feire uten ungene. Takket nei til venner. Men jeg har det fint, og nyter det egentlig ❤️ Anonymkode: bcb08...c71 0 Siter
Lillemus Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Hjemme med mannen i ro og fred. Var ute kl 18 og så familiefyrverkeri. Hører det smeller fra tid til annen, ingen vits å legge seg tidlig når man vet man garantert blir vekket igjen ved midnatt. 😀 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.