wrimle Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg spør fordi jeg syns det er så ubeskrivelig ubehagelig. Føles som når isopor gnis mot isopor eller gulv. Eller å stryke pels baklengs. Eller noe annet ekkelt. Spørs jo litt på strømpebukse materialet men sjelden jeg finner en myk en, de er alle så ugggg. Så, er det folk her som liker å ha på strømpebukser? Nå blir det visst fashion med mønstrete strømpebukser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bruker aldri strømpebukse Anonymkode: 09627...97e 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden wrimle skrev (20 minutter siden): Jeg spør fordi jeg syns det er så ubeskrivelig ubehagelig. Føles som når isopor gnis mot isopor eller gulv. Eller å stryke pels baklengs. Eller noe annet ekkelt. Spørs jo litt på strømpebukse materialet men sjelden jeg finner en myk en, de er alle så ugggg. Så, er det folk her som liker å ha på strømpebukser? Nå blir det visst fashion med mønstrete strømpebukser. Jeg liker ikke å ta på strømpebukser som er for små/korte/trange, men ellers går det helt greit. 0 Siter
Dorthe Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Jeg synes strømpebukser er utrolig ubehagelige å ha på. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Jeg har brukt tykk strømpebukse hver dag i romjula fordi jeg har gått på ski. Minus 13 i dag. Jeg bruker det aldri under bukse. Synes det er ubehagelig, men bruker det selvsagt når jeg går i kjole om høsten og vinteren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.