akinna Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei! Er oppe og kjører igjen etter en forholdsvis laber periode. (Men utrolig hvor mye rettearbeid man får gjort!) Vi har begynt å se fremover, og det som er "vondest" nå, er at det er så lenge til vi får sette i gang igjen. Sommerferien kommer veldig ubeleilig, det er slitsomt at vi skal være prisgitt andre så totalt. Tenker litt på dette med oppstart "så fort som mulig", Hausken anbefalte det jo ikke, hva har dere andre gjort? (jeg har jo da nettopp hatt SA) Har dere gått i gang på første syklus? Pga. ferien må jeg vente 3 sykluser og det er veldig lenge for utålmodige meg.... MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49851-lenge-til-oppstart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Så synd at du må vente til sommerferien er over, kjenner meg igjen i utålmodighetsbeskrivelsen der, ja. Jeg hadde også en abort etter vellykket forsøk gjort av dr. Hausken i fjor sommer. Da jeg endelig fikk mensen igjen 8 uker etter aborten, ble jeg anbefalt i Haugesund å vente enda en syklus, altså 2 normale sykluser før nytt forsøk. Det holdt ikke for denne utålmodige dama, som gikk rett på forsøk i Danmark, der de mente at det ikke gjorde noen ting om jeg prøvde igjen så raskt. Tror ingen blir enige om hva som er best. Noen sykluser er bare bedre enn andre, og den kan likeså gjerne være rett etter et mislykket forsøk eller en abort. Snakker om rettearbeid, synes nesten ikke jeg får gjort annet i disse tentamenstider. Jeg skal forresten ha nytt forsøk i Danmark snart, og da har jeg 2 sykluser mellom etter forrige som ikke endte så bra. Ønsker deg lykke til. Er du fra Stavangerområdet siden du bruker Haugesund, i så fall skal vi ha et lite "møte" i Stavanger den 30. april - se innlegg litt lengre nedover. Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49851-lenge-til-oppstart/#findComment-194383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
akinna Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Så synd at du må vente til sommerferien er over, kjenner meg igjen i utålmodighetsbeskrivelsen der, ja. Jeg hadde også en abort etter vellykket forsøk gjort av dr. Hausken i fjor sommer. Da jeg endelig fikk mensen igjen 8 uker etter aborten, ble jeg anbefalt i Haugesund å vente enda en syklus, altså 2 normale sykluser før nytt forsøk. Det holdt ikke for denne utålmodige dama, som gikk rett på forsøk i Danmark, der de mente at det ikke gjorde noen ting om jeg prøvde igjen så raskt. Tror ingen blir enige om hva som er best. Noen sykluser er bare bedre enn andre, og den kan likeså gjerne være rett etter et mislykket forsøk eller en abort. Snakker om rettearbeid, synes nesten ikke jeg får gjort annet i disse tentamenstider. Jeg skal forresten ha nytt forsøk i Danmark snart, og da har jeg 2 sykluser mellom etter forrige som ikke endte så bra. Ønsker deg lykke til. Er du fra Stavangerområdet siden du bruker Haugesund, i så fall skal vi ha et lite "møte" i Stavanger den 30. april - se innlegg litt lengre nedover. Mange hilsener fra Hei Sats! Stemmer at jeg bruker Haugesund, og jeg bor også på den siden av Boknafjorden. Tenkte litt på Rogalandstreffet, men ser at jeg ikke har tid til å reise til Stavanger denne gangen. Men neste kanskje... Som du vet, det er ikke bare ferie å være lærer:) Kanskje jeg kan få en oppsummering av møtet? Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49851-lenge-til-oppstart/#findComment-195389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.