Gå til innhold

Hvor mange........

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..............har vært her siden 90-tallet?

Anonymkode: 31b4f...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

..............har vært her siden 90-tallet?

Anonymkode: 31b4f...b6f

Jeg. :D 

Ikkeanonymnok
Skrevet

✋🏻 men under et annet brukernavn

påskelilje
Skrevet

Jeg har vært her siden høsten 1998/vinteren 1999.

Skrevet

Jeg var innom på slutten av 90-tallet, men tok en pause på rundt 15 år. 

Skrevet

Jeg var også innom som noe av det første jeg gjorde på internett etter å ha lest spalten til Dr Anker i mormors Hjemmet. Ikke med noe nick, så jeg var ikke en del av gjengen, bare likte helse-spm. 

Skrevet
cilie skrev (2 minutter siden):

Jeg var også innom som noe av det første jeg gjorde på internett etter å ha lest spalten til Dr Anker i mormors Hjemmet. Ikke med noe nick, så jeg var ikke en del av gjengen, bare likte helse-spm. 

Jeg fant en lenke i Dagbladet på nettet. :D 

Skrevet

Jeg datt innom fordi jeg søkte på ICSI og fant min guilty pleasure 😉

Skrevet

Jeg har også vært her siden 90-tallet. De første årene kun leste jeg. Skrev noen få ganger som anonym.

Skrevet
Lillemus skrev (10 timer siden):

Jeg fant en lenke i Dagbladet på nettet. :D 

Jeg husker ikke hva som var inngangen. Men jeg var nylig vendt tilbake til jobb fra barselpermisjon, og dermed til mulighet for internett! (Hadde ikke internett hjemme) Jeg vil tro jeg var ute etter stoff som var baby-/småbarnsrelatert, og kom til DOL hvor selveste Dr. Anker hadde et innlegg på forsiden med «Lillemus har født» eller noe i den dur. ;) Så da vet du akkurat når jeg fant DOL! 

Skrevet
morsan skrev (6 timer siden):

Jeg vil tro jeg var ute etter stoff som var baby-/småbarnsrelatert, og kom til DOL hvor selveste Dr. Anker hadde et innlegg på forsiden med «Lillemus har født» eller noe i den dur. ;) Så da vet du akkurat når jeg fant DOL! 

Jeg hadde nettopp kommet hit da den beskjeden ble lagt ut 😉

Skrevet

Jeg er imponert over de som kan tidfeste sin debut helt nøyaktig. Det kan ikke jeg, men tipper det var rundt tusenårsskiftet.

Men nå blir det nok til at jeg titter stadig sjeldnere innom, føler meg som en museumsgjenstand. Dette skyldes de nye begrepene som har dukket opp, og som jeg forstår lite eller ingenting av. Vanlig engelsk går selvsagt greit, så når kvinners utseende karakteriseres som average, henger jeg fortsatt med, selv om jeg mener at gjennomsnittlig dekker nøyaktig det samme. Det samme med random/tilfeldig.

Men ghosting, gaslighting, shaming med og uten slut, og power vask..... ? Prøvde å google sistnevnte, da kom det opp vaskemaskin og høytrykksspyler (!). Men kanskje snakker vi om god gammeldags hovedrengjøring eller rundvask? (At power walk betyr rask gange med puls er derimot lett å forstå, det er selvforklarende.)   

Jeg har veldig sans for det engelske språket, blant annet har det en fabelaktig evne til å si ting med få ord, der vi på norsk må bruke mange og fortsatt ikke kommer i mål. Bare så det er sagt. Men alt med måte.

Skrevet
Babette skrev (19 minutter siden):

Jeg har veldig sans for det engelske språket, blant annet har det en fabelaktig evne til å si ting med få ord, der vi på norsk må bruke mange og fortsatt ikke kommer i mål. Bare så det er sagt. Men alt med måte.

100% enig 👏

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...