AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hva betyr det at en hudpleier sender dette i flere av meldingene... 😍🥰😘😳 Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det er bare vanlige ikoner som folk sender i hytt og vær, ikke legg så mye i det. Anonymkode: 81cb6...46a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det er jo bare å spørre vedkommende direkte, evt. gi beskjed om at du ikke ønsker å motta noe annet enn ren tekst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg får intrykket av det kan dreie seg om penger? Har truffet vedkommende 1-2 ganger, men noe sier meg at det er pengene det handler om? TS Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får intrykket av det kan dreie seg om penger? Har truffet vedkommende 1-2 ganger, men noe sier meg at det er pengene det handler om? TS Anonymkode: 6acf5...5f9 På hvilken måte tenker du det handler om penger? Anonymkode: 795fd...d03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På hvilken måte tenker du det handler om penger? Anonymkode: 795fd...d03 Har rådført meg hod hudpleieren og tenker kanskje hun ønsker å gi et godt inntrykk? Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har rådført meg hod hudpleieren og tenker kanskje hun ønsker å gi et godt inntrykk? Anonymkode: 6acf5...5f9 Men hva var samtalen utenom de emoijene, da? Vi må nesten ha en kontekst. Anonymkode: 795fd...d03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva var samtalen utenom de emoijene, da? Vi må nesten ha en kontekst. Anonymkode: 795fd...d03 Samtalene med de emoijene dreier seg om diverse produkter dem selger og jeg trenger for behandling Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Du overtenker dette veldig. Det er bare helt vanlige emojis, hyggelige/glade emojis. Anonymkode: 81cb6...46a 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samtalene med de emoijene dreier seg om diverse produkter dem selger og jeg trenger for behandling Anonymkode: 6acf5...5f9 Vil tro at mennesket er et relativt ungt menneske. I dag er mange oppvokst med å avslutte med en emoji istedenfor et setningstegn. Ikke mer influkt enn det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Eva Sofie skrev (Akkurat nå): Vil tro at mennesket er et relativt ungt menneske. I dag er mange oppvokst med å avslutte med en emoji istedenfor et setningstegn. Ikke mer influkt enn det. Men er det ikke rart når vedkommende er dame og jeg mann? Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det ikke rart når vedkommende er dame og jeg mann? Anonymkode: 6acf5...5f9 Neida, dette er emojis mange sender HELE tiden. Hvorfor legger du så mye i det? Anonymkode: 81cb6...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida, dette er emojis mange sender HELE tiden. Hvorfor legger du så mye i det? Anonymkode: 81cb6...46a Jeg har nok bare lurt på om det kan ligge noe bak dette igjen Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er det ikke rart når vedkommende er dame og jeg mann? Anonymkode: 6acf5...5f9 Jeg forstår godt at du kan stusse på det. Jeg synes det generelt ser merkelig ut å bruke emojien 😘, men om hun er under 30 år, har den en annen betydning for henne enn den har for deg og meg. De andre emojiene er kun hyggelig ment - hva jeg vet... 0 Siter
knas Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Du skulle sett hvor mange rare emojier onkelen min sender meg i slutten av en vanlig sms. Han bare slenger på noen helt random. Går ikke an å tolke noe, det er bare å le. 🤭 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har nok bare lurt på om det kan ligge noe bak dette igjen Anonymkode: 6acf5...5f9 Her er en lenke, egentlig fra Tullenor, som forklarer nymotens bruk av emojies - overse reklamen. - Vet du hva disse betyr? Men viktigst: Skriv/bruk det du føler er riktig for deg. Jeg har ikke orket å hive meg på emoji-toget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Håper du TS at dette var romantisk ment? Anonymkode: 86b71...471 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håper du TS at dette var romantisk ment? Anonymkode: 86b71...471 Nei, men jeg tolket kanskje dette som det kan ha noe med penger å gjøre? Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men jeg tolket kanskje dette som det kan ha noe med penger å gjøre? Anonymkode: 6acf5...5f9 Jeg har ikke tenkt tanken på at det kan ha noe romantisk ment å gjøre heller Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.