AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei, men jeg tolket kanskje dette som det kan ha noe med penger å gjøre? Anonymkode: 6acf5...5f9 Men hvordan? Hvordan mener du emojiene har med penger å gjøre? Hun vil jo selvsagt fremstå hyggelig og imøtekommende for at du skal ha lyst å kjøpe hennes produkter/tjenester. Anonymkode: 795fd...d03 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvordan? Hvordan mener du emojiene har med penger å gjøre? Hun vil jo selvsagt fremstå hyggelig og imøtekommende for at du skal ha lyst å kjøpe hennes produkter/tjenester. Anonymkode: 795fd...d03 Snille, hyggelig.. lokke en frem til å bruke penger? Anonymkode: 6acf5...5f9 0 Siter
Lillemus Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Snille, hyggelig.. lokke en frem til å bruke penger? Anonymkode: 6acf5...5f9 Er disse meojiene sendt i forbindelse med at hun vilby deg å kjøpe noen produkter? Jeg er så gammel at jeg synes det virker useriøst, men om hun er veldig ung så er vel det ungdommens språk i dag. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Snille, hyggelig.. lokke en frem til å bruke penger? Anonymkode: 6acf5...5f9 Det er ikke lokking, bare et forsøk på å være vennlig og imøtekommende slik at du skal ha lyst å bruke penger hos henne. Anonymkode: 795fd...d03 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.