Gå til innhold

Jeg er feit og klær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit og klær passer ikke. Klarer ikke trange ettersittende jeans. Kun løse klær fordi vil ikke vise meg frem. Føler at alt trangt skal vise hvor sexy man er men stemmer det?

Anonymkode: fdd4b...83a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også tykk. Prøver å kle meg etter hva som best skjuler fettet og hva som ellers kler meg. 

Anonymkode: 1502b...525

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er feit og klær passer ikke. Klarer ikke trange ettersittende jeans. Kun løse klær fordi vil ikke vise meg frem. Føler at alt trangt skal vise hvor sexy man er men stemmer det?

De fleste fremstår mest tiltalende i klær de selv trives med. Det er sikkert ulike meninger om hvem som ser best ut i hva, men personlig synes jeg ikke ettersittende klær hvor fedme synliggjøres i overdreven grad, er spesielt vakkert. 

Skrevet (endret)

Jeg bruker stram bukse, men løs genser/skjorte. Har 35 i bmi. Til hverdags bruker jeg treningstights og løs collagegenser. 

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg foreslår klær som er passe. Ikke for trange, men heller Ikke en sekk.

Jeg synes det er fint med store damer som ikke gjemmer seg helt bort, men du får  gjøre det på din måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...