AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg er feit og klær passer ikke. Klarer ikke trange ettersittende jeans. Kun løse klær fordi vil ikke vise meg frem. Føler at alt trangt skal vise hvor sexy man er men stemmer det? Anonymkode: fdd4b...83a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg er også tykk. Prøver å kle meg etter hva som best skjuler fettet og hva som ellers kler meg. Anonymkode: 1502b...525 0 Siter
frosken Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er feit og klær passer ikke. Klarer ikke trange ettersittende jeans. Kun løse klær fordi vil ikke vise meg frem. Føler at alt trangt skal vise hvor sexy man er men stemmer det? Anonymkode: fdd4b...83a De fleste fremstår mest tiltalende i klær de selv trives med. Det er sikkert ulike meninger om hvem som ser best ut i hva, men personlig synes jeg ikke ettersittende klær hvor fedme synliggjøres i overdreven grad, er spesielt vakkert. 1 Siter
Glitter Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Jeg bruker stram bukse, men løs genser/skjorte. Har 35 i bmi. Til hverdags bruker jeg treningstights og løs collagegenser. Endret 7 timer siden av Glitter 0 Siter
Grendel Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er feit og klær passer ikke. Klarer ikke trange ettersittende jeans. Kun løse klær fordi vil ikke vise meg frem. Føler at alt trangt skal vise hvor sexy man er men stemmer det? Anonymkode: fdd4b...83a Jeg foreslår klær som er passe. Ikke for trange, men heller Ikke en sekk. Jeg synes det er fint med store damer som ikke gjemmer seg helt bort, men du får gjøre det på din måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.