Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har en fetish for dameklær i silke eller sateng.  Slikt glatt og mykt stoff gjør meg veldig kåt. Det beste er å se en dame i slike klær, og at hun "uheldigvis " søler eller ødelegger slike klær? Noen ganger kan  jeg ta på dameklær (låner uten lov) og ødelegger dem... Blir så kåt av det!! Mitt største ønske nå, er å "låne" storesøster sin brudekjole,  å kline den full av olje og smurning i garasjen 😍 Noen flere som har lignende fetish?

13393241_10153556502946850_928843196_n.jpg

Anonymkode: 6991b...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det du altså mener er at din kåtskap og orgasme er verdt å ødelegge din søsters bryllupsdag for? Dine seksuelle behov er viktigere enn at din søster skal få ha på seg den kjolen hun har valgt seg ut til en av hennes livs store begivenheter? 

Hvis ikke du tuller, så er du jo en ekkel og slem egoist! Jeg har egentlig ikke adjektiver inne til å beskrive godt nok hva jeg mener om deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Mye rart man skal lese..

Anonymkode: a6162...7e4

Skrevet

Nå er det på ingen måte meningen å være dømmende eller shame noen for sine fetisjer - men likevel:

Det er ikke alle fetisjer det er tvingende nødvendig å leve ut. Jeg mener at dersom en fetisj kommer i veien for andres liv, eller skaper problemer i egen funksjon (f.eks. at en voksen mann går med bleie på jobb og bæsjer i den), så må en ta en vurdering rundt om dette er en seksualitet man egentlig ikke bør gi næring til.

Som et eksempel: Hvis jeg (Gud forby) var pedofil, så ville jeg ikke tenkt at "jeg må forgripe meg på et barn for å leve ut min seksualitet". Jeg ville enten tenkt at jeg ikke kunne ha en seksualitet, eventuelt at hvis jeg ville hatt sex, så ville jeg hatt det med voksne samtykkende mennesker. Hvis jeg f.eks. ønsket analsex, men visste at det ville utsette den jeg gjorde det med for et smertehelvete, så ville jeg ikke synes det var noen god ide, og jeg ville levd livet mitt videre uten analsex. Som eksempler.

Det er ikke sånn med seksualitet at det MÅ leves ut for enhver pris. I dette tilfellet ville jeg latt brudekjolen til søsteren min pent være i fred.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 22.04):

Hei.

Jeg har en fetish for dameklær i silke eller sateng.  Slikt glatt og mykt stoff gjør meg veldig kåt. Det beste er å se en dame i slike klær, og at hun "uheldigvis " søler eller ødelegger slike klær? Noen ganger kan  jeg ta på dameklær (låner uten lov) og ødelegger dem... Blir så kåt av det!! Mitt største ønske nå, er å "låne" storesøster sin brudekjole,  å kline den full av olje og smurning i garasjen 😍 Noen flere som har lignende fetish?

13393241_10153556502946850_928843196_n.jpg

Anonymkode: 6991b...b77

Jeg tipper du får flere svar og «næring» ved å poste dette på f.eks. kvinneguiden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...