Drømmeautomat Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://www.vg.no/nyheter/i/431La6/aktivistene-som-fotfulgte-listhaug-frikjent 2 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja grisete oppførsel er tydelig lov. Tenker du hadde likt om du ble fotfulgt av høyreekstreme som oppførte seg ufint. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden): Tenker du hadde likt om du ble fotfulgt av høyreekstreme som oppførte seg ufint. Hadde jeg vært stortingspolitiker måtte jeg tålt det ubehaget, ja. Ytringsfriheten er mer prinsipiell enn hvor lettkrenket en maktperson er. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden): Tenker du hadde likt om du ble fotfulgt av høyreekstreme som oppførte seg ufint. Liker du ikke å bli fotfulgt av høyreekstreme som oppfører seg ufint? Har du snakket med psykologen om dette? 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Drømmeautomat skrev (27 minutter siden): Hadde jeg vært stortingspolitiker måtte jeg tålt det ubehaget, ja. Ytringsfriheten er mer prinsipiell enn hvor lettkrenket en maktperson er. Lett å si uten å være det. Enten har du verdens hardeste psyke eller så dagdrømmer du. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) Worriesome Plenty 2 skrev (18 minutter siden): Lett å si uten å være det. Enten har du verdens hardeste psyke eller så dagdrømmer du. Det Listhaug ble utsatt for er ingenting mot det f.eks. amerikanske politikere må tåle i møte med demonstranter. De gikk simpelthen noen meter bak henne på gata, ropte "barn i Gaza dør" og "shame on you". Det er virkelig ingenting. Men som den bunnløse kynikeren og opportunisten Listhaug er utnyttet hun selvsagt dette for alt det var verdt ved å si at det var det mest skremmende hun hadde opplevd. I så tilfelle har hun virkelig levd et beskyttet liv. Endret 2 timer siden av Drømmeautomat 1 Siter
Grendel Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg mener fortsatt det samme om dette: Det er innenfor hva som bør beskyttes av ytringsfriheten, men bare så vidt. Black Box sin filming inn gjennom vinduet til politikere utenfor hva som bør være lovlig. Grensen bør gå et sted mellom der etter min mening 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drømmeautomat skrev (20 minutter siden): Det Listhaug ble utsatt for er ingenting mot det f.eks. amerikanske politikere må tåle i møte med demonstranter. De gikk simpelthen noen meter bak henne på gata, ropte "barn i Gaza dør" og "shame on you". Det er virkelig ingenting. Men som den bunnløse kynikeren og opportunisten Listhaug er utnyttet hun selvsagt dette for alt det var verdt ved å si at det var det mest skremmende hun hadde opplevd. I så tilfelle har hun virkelig levd et beskyttet liv. Jeg så videoen og den var truende og litt verre enn du fremstiller den. Men det vil nok avhenge av politisk ståsted. Skylapper også videre. Ytre Venstre skiller seg lite fra SIAN og slike grupper i væremåte. De pusher så hardt de kan opp mot grensen til det lovlige, og går inn med ufine triks og rassøhloppførsel for å få frem poengene sine. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worriesome Plenty 2 skrev (42 minutter siden): Enten har du verdens hardeste psyke eller så dagdrømmer du. Det er nok heller du som er en pingle... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.