Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i en storby? Eller langt ete på landet? En mellomstor by? I en forstad, eller drabantby? I hus, rekkehus, leilighet eller hybel?

Jeg bor i en leilighet i en drabantby i en storby. Ser du ikke blokker, er du langt til pokker 😃

Anonymkode: 25b09...ba7

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet

Jeg er ikke så urban. Bor i en ganske stor by, men en drøy mil utenfor sentrum, i et boligfelt som er ca 25 år gammelt. Nær skogen og sjøen.

Skrevet

Jeg bor i by med 60 000 innbyggere, en mil unna sentrum. Ser ikke blokker, men hav og fjell. :)

Skrevet

Jeg bor i utkanten av en liten by og har mye natur rundt meg og elsker det! Er veldig glad jeg ikke bor midt i en storby, det hadde ikke vært noe for meg, ikke pr. nå i alle fall, men kanskje når jeg blir gammel.

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Jeg bor i en stor by, ser hus og blokker. De grusomme julelysa på husa og i hagene. 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet

Jeg bor i blokkleilighet sentralt i Oslo, og elsker det!

Oppvokst på landet, men bodd 30 år her nå. Kommer aldri til å flytte fra byen, men setter pris på hyttetur og ferie til sjø, fjell og «utkantstrøk». 

Skrevet

Jeg har bodd midt i Oslo hele mitt liv bortsett fra de siste sju årene.

Skrevet

Jeg har bodd i Oslo hele livet, bortsett fra 5 år som student i en annen by.

Boligen har vært enten blokkleilighet, sokkelleilighet eller rekkehus, og alltid såpass langt fra selve byen at enten Lillo- eller Østmarka har vært mye nærmere enn sentrum. Men med grei kollektivtransport dit. 

Skrevet

Jeg bor i et hus utenfor Oslo, og jeg kan se åser og skog fra tomta, men heller ikke mer «til pokker» enn at jeg også kan se noen blokker ;) 

Skrevet

Jeg er nok temmelig urban, liker å bo med masse tilbud i nærheten, men samtidig må jeg vite at ekte natur ikke er langt unna.

Skrevet

Oppvokst på bygda, men bor betydelig mer urbant nå. Gjort i snart 30 år, og slutter neppe med det. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Oppvokst på bygda 

Krisebærblomsten skrev (På 16.1.2026 den 0.33):

Bor i en stor by med hus og høyblokker overalt. 

Oppvokst på bygda med gårdsdyr. 

Endret av Krisebærblomsten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...