AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er ung ufør og i dag såg jeg beregningen som var kommet for januar. Jeg fikk litt høyere skatt å betale. Har snakket med andre som er ufør og det ble bekreftet at de skal betale høyere skatt. Dette var ikke det politikkere lovet oss. En stor skam og løgnere. Anonymkode: 18029...5df 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg gjorde et AI søk, og det ser ikke ut som at skatten har økt for ung ufør generelt. Tvert om er det høyere bunnfradrag og lavere trygdeavgift. Jeg tror det må være en spesiell grunn til at du får økt skatt. Enten at du har formue, andre inntekter eller noe annet som ikke har med trygden å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er ung ufør og i dag såg jeg beregningen som var kommet for januar. Jeg fikk litt høyere skatt å betale. Har snakket med andre som er ufør og det ble bekreftet at de skal betale høyere skatt. Dette var ikke det politikkere lovet oss. En stor skam og løgnere. Anonymkode: 18029...5df Det er ikke økt skatt på ung uføre. Anonymkode: bb397...55f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.