Krisebærblomsten Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Hvordan er 40 årene i forhold til 30 årene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Hvordan er 40 årene i forhold til 30 årene? Jeg var nyforelsket og fant den store kjærligheten da jeg var 37 år så jeg blomstret virkelig i 40-årene! ❤️ Synes 40-årene var helt topp! 1 Siter
emilie321 Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Kunne ønske jeg hadde den kunnskapen og mer troen på meg selv i 30årene, da hadde nemlig noe av det som hendte i 40årene, skjedd i 30årene. Det skjedde mye i livet mitt i 40årene, men da det negative roet seg, så ble ting vesentlig bedre. Ikke det du spør om, men for meg ble 50årene det beste tiåret jeg har hatt. 1 Siter
Grendel Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Det kommer vel mest an på hva som skjer i livet ditt. Jeg vil tro 40 og 50 årene er bedre enn 20 og 30 årene for mange. Livet er mer på stell. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Bedre på alle områder, 50 er kanskje enda bedre. Roligere, mer stabilt. Bryr seg ikke så mye om "styr" Anonymkode: dead3...020 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Krisebærblomsten skrev (9 timer siden): Hvordan er 40 årene i forhold til 30 årene? Er du ny eller har du bare skifta nick? spør siden du kun har skrevet to innlegg. Anonymkode: dead3...020 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er du ny eller har du bare skifta nick? spør siden du kun har skrevet to innlegg. Anonymkode: dead3...020 Er ny her🙂 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedre på alle områder, 50 er kanskje enda bedre. Roligere, mer stabilt. Bryr seg ikke så mye om "styr" Anonymkode: dead3...020 Sant - man gir gjerne litt mer f*** når man har fått en del år på baken og innser at verden ikke går under pga noe som i ettertid viste seg å være en bagatell. Endret 15. januar av Lillemus 2 Siter
morsan Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Er enig i at det kommer an på hva som skjer i livet. 40-årene vil kunne være en tid hvor mange har litt større barn, litt bedre økonomi og man er trygg og etablert i jobben. For meg ble det et tiår som både innebar en livskrise fordi mitt første ekteskap gikk i fullstendig oppløsning. Men etter å ha stablet meg selv på beina igjen, avsluttet jeg tiåret med å finne en juvel av en mann som jeg har det helt fantastisk med. 6 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar (endret) Lillemus skrev (1 time siden): Sant - man gir gjerne litt mer f*** når man har fått en del år på baken og innser at verden ikke går under pga noe som i ettertid viste seg å være en bagatell. En gir litt mer f*** med årene en bryr seg ikke så mye om bagatell ting. Endret 15. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Et lengre samboerskap tok slutt da jeg var 40, så for meg har 40-årene vært mer preget av hendelser og bevegelse enn 30-årene. Har reist mer, vært mer sosial og utadvendt og hatt flere forhold enn jeg hadde i 30-årene. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Krisebærblomsten skrev (4 timer siden): Er ny her🙂 Velkommen Anonymkode: dead3...020 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar morsan skrev (11 timer siden): Er enig i at det kommer an på hva som skjer i livet. 40-årene vil kunne være en tid hvor mange har litt større barn, litt bedre økonomi og man er trygg og etablert i jobben. For meg ble det et tiår som både innebar en livskrise fordi mitt første ekteskap gikk i fullstendig oppløsning. Men etter å ha stablet meg selv på beina igjen, avsluttet jeg tiåret med å finne en juvel av en mann som jeg har det helt fantastisk med. Jeg hadde tenkt å svare ganske likt, så jeg bare signerer på denne 2 Siter
cilie Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Jeg savner 30-årenes fortsatt «ung og lovende». Det skjer definitivt noe på mange områder i 40-årene. 1 Siter
morsan Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Nicklusheletida skrev (43 minutter siden): Jeg hadde tenkt å svare ganske likt, så jeg bare signerer på denne 😍 1 Siter
psykedeliker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Jeg har sluttet å tro på linær tid, så jeg trenger ikke tenke på slikt. 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar (endret) cilie skrev (På 15.1.2026 den 21.41): Jeg savner 30-årenes fortsatt «ung og lovende». Det skjer definitivt noe på mange områder i 40-årene. æsj mulig… man rekker jo ikke noe før man er klar for graven kjennes det som. er allerede ekle 34 år. Endret 17. januar av UtakknemligDiva 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar cilie skrev (På 15.1.2026 den 21.41): Jeg savner 30-årenes fortsatt «ung og lovende». Det skjer definitivt noe på mange områder i 40-årene. Jeg synes det meste skjer i 50-årene. 1 Siter
morsan Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Nicklusheletida skrev (56 minutter siden): Jeg synes det meste skjer i 50-årene. Enig! Og blir neppe mindre i det kommende tiåret 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Så langt har 40-årene vært en renessanse for meg. Mellom ca.l 17-39 var "dark age", før jeg fant godt behandling. Nå har jeg både forsøkt meg i jobb, og er godt i gang med studier. Ellers føler jeg vel på at jeg har roet meg ned litt nå som jeg har mer livserfaring og bedre innsikt i hva jeg har i meg. Selvsagt er jeg ikke er kvitt å slite med ting andre kanskje ikke sliter like mye med (som lediggang jeg har nå fordi jeg ikke finner praksisplass, samt lange ferier). Men jeg klarer å styre unna destruktive "løsninger" jeg sannsynligvis hadde gått for i "middelalderen". 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.