Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vinter og helg. Har du planer? :) 

Anonymkode: 906e2...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg vet så langt er at jeg ikke skal gå på ski eller ha annet samkvem med snø.. 

AnonymBruker
Skrevet

Bursdag til niese og nevø:)

Anonymkode: f785b...7a3

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (5 minutter siden):

Skal bare være hjemme som alltid.

Hva med å ta en tur til sentrum for å kikke litt? 20 min bare?

Anonymkode: f785b...7a3

psykedeliker
Skrevet

Jeg skal følge manus i helgen:

Skrevet

Vi skal sage ned noen trær på eiendommen, de skal få ligge og tørke i vinter og til sommeren skal vi kappe og kløyve og skal veden få tørke til vinteren 2028, da kan den fyres med. Det blir bra. :) 

påskelilje
Skrevet

Vi har kjørt i mange timer og kom frem til leiligheten vi skal være i noen dager, halv tolv. Winter wonderland her ❄️❄️❄️

Gleder meg til skitur i morgen!

emilie321
Skrevet

Har planer både lørdag og søndag, men tviler på at det blir noe av. Har blitt skikkelig forkjølet og ligger rett ut.

stjernestøv
Skrevet

Har planer om å ha sønnen på middag, det er koselig så skal vi se på serier. De siste to episodene av helt perfekt med mannen, det liker han. Ellers kanskje på søndag besøke foreldrene mine hvis hosten forsvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sitte i sofaen, scrolle, høre på musikk, se på Netflix. Til søndag skal jeg besøke pappa på sykehjemmet. Da får jeg også litt mosjon.

Anonymkode: 84330...fe4

Stikkelsbær
Skrevet

Blir en rolig helg med mye sport på TV og fine program på kvelden. Vi liker fredagsunderholdningen på NRK, og ser også the Voice på TV2. Lørdag er vi invitert på kaffe og vafler på formiddagen, og etterpå blir det innom butikken og kjøpe noe god mat til kvelden. Fine programmer både på NRK og TV2 på lørdag også. Jeg skal også strikke ferdig en genser til meg selv, vaske litt klær og rydde i fryseboksen. Det er helgas plan :)

Skrevet

Ikke så mye. Handle to treningstskjorter og gå litt tur. En kort en uten skinne og en lenger en med skinne. Med lenger mener jeg bare to km. Orker ikke treningssenter i helga det er så mye folk da. Også blir det å se the Voice, serier og lage nachos. 

Skrevet

Det blir nok TV og Netflix her i helga.  Tror ikke jeg skal våge meg ut.

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Skal forhåpentligvis på en fjelltur, annet enn det blir det nok mest bare å spise god mat og ta det med ro 😊

Skrevet

Er utenbys og følger opp gamle familiemedlemmer 

vicent.abdulahad
Skrevet

Jeg skal møte noen venner og gjøre noen husarbeid. 

Skrevet

Det er en enkel og genial plan:

- Gå på ski

- Spise og drikke.

- Se på TV

- Sove 

Skrevet

Har blitt syk så da holder jeg sofaen. Pizza og brus står på menyen. 

påskelilje
Skrevet
Glitter skrev (3 timer siden):

Har blitt syk så da holder jeg sofaen. Pizza og brus står på menyen. 

God bedring 🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...