Gå til innhold

dette er et stort problem!!

Gjest fortvilet gutt på 19

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet gutt på 19

Jeg går rundt med et STORT problem. Vet heller ikke hvordan jeg skal forklare dette her, men skal forsøke..

Veldig ofte "lekker" det hos meg. Blir våt i buksa uten at jeg må på do, våkner opp om morgenen med våt seng. Blir våt i underbuksa lett. Merker lite av det, men når jeg kjenner etter så kjenner jeg at det er vått.

Etter jeg har vært på do, så renner det fremdeles såvidt eller det er dråper igjen som jeg må "riste" av.

Må ofte på do om natta, ofte flere ganger etterhverandre.

Kjenner noen ganger det stikker, gjør litt vondt der nede.

Som man kan lese av dette, er dette et stort problem for meg. Har hatt det slik lenge nå, det begynte for 2 år siden. Har gått i perioder, men det siste halvåret har det vært ganske jævli. Ingen vet om det, bare såvidt moren min.

Har vært til lege en gang for drøye 1 1/2 år siden for å sjekke dette, men de fant ikke noe.. Den gang så var det også en mnd eller to jeg ikke merket noe.

Ganske flaut å snakke om dette...vil OVERHODET ikke til lege igjen. Men nå har jeg snart fått nok. Så jeg spør noen her hvis det finnes noen eksperter: Er det noe jeg kan ta for å bli kvitt disse problemene?? Finnes det medisin mot dette? Vil så gjerne bli kvitt dette problemet. Og som jeg sa: Jeg kommer ikke til å gå til lege..det er både flaut og ja...huff. Please hjelp meg..........

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/4988-dette-er-et-stort-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Jeg skjønner godt at dette er et stort problem for deg. Jeg klarer ike å gi deg noen sikker forklaring på dette. Du må bli undersøkt av en urolog som gjøre noen målinger av trykk i blæren og urinstrømming, om du tømmer blæren helt m.m. Dette er ikke smertefulle undersøkelser, men helt nødvendig for å komme til bunns i problemet ditt og for å kunne hjelpe deg.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...