AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Og sure,ikke minst. Jeg har vel en fin kropp, men er ikke høy på meg selv på noen måte. Jeg trener bare to ganger i uken,og holder meg i form-ellers er det gener. Blir så lei meg når folk blur sinte pä meg fordi jeg ser ut som jeg gjør. Anonymkode: 41ae0...e72 0 Siter
Lady HM Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og sure,ikke minst. Jeg har vel en fin kropp, men er ikke høy på meg selv på noen måte. Jeg trener bare to ganger i uken,og holder meg i form-ellers er det gener. Blir så lei meg når folk blur sinte pä meg fordi jeg ser ut som jeg gjør. Anonymkode: 41ae0...e72 Jeg tror virkelig ikke at folk blir sinte på deg på grunn av hvordan du ser ut! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og sure,ikke minst. Jeg har vel en fin kropp, men er ikke høy på meg selv på noen måte. Jeg trener bare to ganger i uken,og holder meg i form-ellers er det gener. Blir så lei meg når folk blur sinte pä meg fordi jeg ser ut som jeg gjør. Anonymkode: 41ae0...e72 Hvordan vet du at de blir sure på deg pga kroppen din? Det høres veldig merkelig ut og det er fristende å tro at det kun er i ditt hode det er tilfelle. 3 Siter
morsan Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Her var det lite informasjon, så vanskelig å svare konkret. Men generelt sett er det ikke uvanlig at noen mener at andre folks negative reaksjoner mot en selv skyldes misunnelse pga skjønnhet eller rikdom eller annet, og ikke andre sider ved ens personlighet/oppførsel. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og sure,ikke minst. Jeg har vel en fin kropp, men er ikke høy på meg selv på noen måte. Jeg trener bare to ganger i uken,og holder meg i form-ellers er det gener. Blir så lei meg når folk blur sinte pä meg fordi jeg ser ut som jeg gjør. Anonymkode: 41ae0...e72 Sliter du med vrangforestillinger, TS? Anonymkode: ffc46...85f 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Jeg tror ts sliter med trolling. Og dere går fem på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.