Gå til innhold

Hva er deres krav for å gjøre noen til kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er kravene dere syns må være innfridd for å kalle noen en kjæreste?  

Anonymkode: a3576...1dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på det på den måten, jeg tenker ikke over at noen "krav" må "innfries". 

Vi må ha følelser for hverandre og det må være praktisk mulig å ha et fungerende forhold.

Anonymkode: 9adb6...778

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Krav? Hva mener du med det? Da min kjære og jeg bestemte oss for at vi var kjærester hadde vi blitt forelsket, ville helst være sammen hele tiden (24/7), sendte meldinger hele tiden når vi ikke var sammen, det kriblet i magen og og brystet når vi tenkte på hverandre - you name it. :) Utseendemessig var han langt fra det jeg hadde som "ønskemannen", men det forsvant fort, og fremdeles (20 år senere) er det beste jeg vet å krype inntil ham under dyna om kvelden og ligge hud mot hud (eller om morgenen). :) 

Nicklusheletida
Skrevet

Et av mine søsken sa til oss i går  : -  Dere to virker alltid som et veldig harmonisk par. 

Og der ligger nok svaret , tror jeg. Trivsel . Begge skal trives. Da blir det bra. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener at hvis man er "ekslusive" så er man kjærester. Det vil si at det er klart for begge at man ikke kan være intim med andre. (I alle fall ikke uten godkjenning/åpent forhold ).

Jeg vet det har blitt moderne å kalle det for alt mulig annet enn at man er kjærester. Jeg ser på det som litt feigt å alltid ha en utgangsdør på gløtt.

Endret av Grendel
Skrevet
Lillemus skrev (23 minutter siden):

Krav? Hva mener du med det? Da min kjære og jeg bestemte oss for at vi var kjærester hadde vi blitt forelsket, ville helst være sammen hele tiden (24/7), sendte meldinger hele tiden når vi ikke var sammen, det kriblet i magen og og brystet når vi tenkte på hverandre - you name it. :) Utseendemessig var han langt fra det jeg hadde som "ønskemannen", men det forsvant fort, og fremdeles (20 år senere) er det beste jeg vet å krype inntil ham under dyna om kvelden og ligge hud mot hud (eller om morgenen). :) 

Altså hva må være tilstede. Forelskelse tror jeg ikke på lenger. Har jo hørt den ville Forelskelse ikke nødvendigvis er en god målestokk og fått bevis på det også. Er nok ingen som kommer til å forelske seg i meg heller, har ikke opplevd det fra noen bra mann. 

Nå som jeg har datet litt var det noe jeg begynte å lure på. Fordi jeg føler meg glad i denne siste daten min, ingen vill Forelskelse tror jeg ikke fra noen sider. Syns han oppfører seg fint og er ivaretakende, men jeg føler ikke han ønsker meg som kjæreste bare elskerinne. Har det jo hyggelig sammen, men jeg blir ikke prioritert. Så litt usikker om dette er noe jeg bør bare droppe, eller vente litt til vi har bare datet i to måneder. 

Skrevet
Grendel skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at hvis man er "ekslusive" så er man kjærester. Det vil si at det er klart for begge at man ikke kan være intim med andre. (I alle fall ikke uten godkjenning/åpent forhold ).

Jeg vet det har blitt moderne å kalle det for alt mulig annet enn at man er kjærester. Jeg ser på det som litt feigt å alltid ha en utgangsdør på gløtt.

Vi har ikke hatt noe prat om vi er eksklusive, så jeg har ikke peiling. Jeg har vært eksklusiv, men vet jo ikke hva han driver med. Da vi treffes bare toppen to ganger i uken. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...