Gå til innhold

Jeg er imponert over hukommelsen til de behandlerne jeg har hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skriver journalnotat uten å ha notert noe i timen vår. Er det noe man øver på i studiet?

Anonymkode: 38533...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tidligere psykolog sa det var etter mye øvelse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noe man øver på i studiet?

Nei, det kommer når man begynner å arbeide.

Skrevet
nachnoo skrev (9 minutter siden):

Nei, det kommer når man begynner å arbeide.

Det er utrolig bra jobba. Regner ikke med at behandler har tid mellom hver pasient heller; til å skrive i journalen. At infoen samles opp til slutten av dagen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er utrolig bra jobba. Regner ikke med at behandler har tid mellom hver pasient heller; til å skrive i journalen. At infoen samles opp til slutten av dagen?

Nei. En terapitime varer vanligvis 45 eller 50 minutter. Så da har man 10 min til notat og lese journal på den neste. Dessuten er det vanligvis en pause med pasienter som er noe lengre enn den tiden man bruker på å spise. F.eks. lunch 11.30-12.00 og neste pasient 12.30.

Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Nei. En terapitime varer vanligvis 45 eller 50 minutter. Så da har man 10 min til notat og lese journal på den neste. Dessuten er det vanligvis en pause med pasienter som er noe lengre enn den tiden man bruker på å spise. F.eks. lunch 11.30-12.00 og neste pasient 12.30.

10 minutter til notat og lesing av journal på neste. Her kreves et skarpt og strukturert hode.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2026 den 23.44):

10 minutter til notat og lesing av journal på neste. Her kreves et skarpt og strukturert hode.

Sånn er langt i fra alle behandlere da alle behandlere er forskjellige, fordi de er forskjellige mennesker. Så du er da heldig. 

Anonymkode: 3317a...103

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Sånn er langt i fra alle behandlere da alle behandlere er forskjellige, fordi de er forskjellige mennesker. Så du er da heldig. 

Anonymkode: 3317a...103

Ja, jeg har kjent meg veldig heldig som hadde en behandler som jobbet så nøye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...