Gå til innhold

Stemmer det?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kan 1 mg risperidon virke mot psykose?

@nachnoo mener du skrev en gang at litt var bedre enn ingenting? Føler jo jeg henger i en tynn tråd men det er jo bare en følelse jeg har. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør psykiateren din!

Anonymkode: e0019...b83

Skrevet

Ja, det er en enorm forskjell på en liten dose og ingen dose. 
Det jeg skriver nå, er generelt, men gjelder ikke for alle: Mange med godt stabilisert psykoselidelse kan klare en svært langsom nedtrapping til meget lave doser. Men det må ikke forlede dem til å tro at de kan klare seg uten medisin. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Det jeg skriver nå, er generelt, men gjelder ikke for alle: Mange med godt stabilisert psykoselidelse kan klare en svært langsom nedtrapping til meget lave doser. Men det må ikke forlede dem til å tro at de kan klare seg uten medisin. 

Er det ikke du som også oppfordrer ts til å ikke stille alle disse medisinspørsmålene her men ta det med psykiateren sin??? 

Skrevet

b83: Håper du er i stand til å skille mellom et generelt svar som det over, og et spesifikt svar om dosering hos en konkret pasient. 

Skrevet
nachnoo skrev (17 minutter siden):

b83: Håper du er i stand til å skille mellom et generelt svar som det over, og et spesifikt svar om dosering hos en konkret pasient. 

Det gjør jeg, du har skrevet at hun må slutte med alle medisinspørsmålene på DOL og at hun må stille dem til egen psykiater! Du signaliserer det motsatte når du fortsetter å svare på dem selv?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det gjør jeg, du har skrevet at hun må slutte med alle medisinspørsmålene på DOL og at hun må stille dem til egen psykiater! Du signaliserer det motsatte når du fortsetter å svare på dem selv?!

Han bestemmer vel selv hva han vil svare på. 

Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Ok takk. Da tror jeg jeg holder meg på 1 mg, det har jo gått bra enn så lenge. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...