Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart i disse filene.

mette-marit-v0-xtyfjukw1kgg1.jpeg?width=

mette-marit-v0-jxb0czwm0kgg1.jpeg?width=

Anonymkode: baf36...06b

Skrevet

MM er skrudd.

1769815245579-png.56741

AnonymBruker
Skrevet

Hva snakker de om her?

image.thumb.jpeg.30824f0bdc6e68154d5c589174a869bd.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir bare verre og verre.

image.png.b77b290cc3dcd9db3fdcf225945fe2b7.png

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir faktisk ganske uvel og kvalm av denne damen. 

Anonymkode: ea213...f4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart å bli overrasket over alle kjente navn som dukker opp. Med tanke på E`s popularitet og de sirkler han befant seg i virker det helt naturlig at kjendiser dukker opp i filene. Og så er dte veldig flott at det tas avstand når man vet mer. Jeg skulle likevel ønske at de som har vært på denne øyen annonserte det selv FØR media gjorde det, men jeg vet ikke om det kan være av juridiske grunner det ikke er gjort.

Anonymkode: 95296...deb

AnonymBruker
Skrevet

Å kjenne og besøke Epstein før han ble siktet er da ingen forbrytelse. 

Anonymkode: c6bbe...683

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var etter at han hadde vært i fegnsel men det bryr ikke meg, de er en gjeng med sex forbrytere hele gjengen og karma slår til. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Epstein ble dømt for seksuelle overgrep mot mindreårige jenter, noen helt ned i 14-årsalderen, allerede i 2008.

Og det visste hun. 

Allerede i 2011 skriver kronprinsesse Mette-Marit i en epost til Jeffrey Epstein at hun har søkt ham opp på nett. Og avslutter med en smiley.

Foto: Skjermbilde / Det amerikanske justisdepartementet

https://www.tv2.no/nyheter/googlet-deg-enig-i-at-det-ikke-ser-sa-bra-ut/18519181/

Skrevet

Jeg har sittet og lest i hele dag. Dette er så drøy og ille at jeg har ikke ord. 

stjernestøv
Skrevet
Nestegang skrev (5 minutter siden):

De rike og berømtes klubb...

Eliten viser sitt sanne jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så kvalmt.

Anonymkode: 43434...6f4

Skrevet

Epstein var jo en skikkelig edderkopp, en mester i å knytte til seg kjente/rike/mektige folk. Han visste nok svært godt hvilke strenger han skulle spille på for å knytte til seg folk, og han ville neppe klart dette om han ikke også fremsto som karismatisk, spennende osv. Men samtidig manipulerende og kynisk. 

Dette kommer jo også fram forutsetningsvis av noe av e-postene – på den ene siden veldig personlig og innsmigrende tone i korrespondansen med MM, på den andre siden at han hadde ufordelaktig omtale av henne i samtidige e-poster med andre. 

At en slik person klarer å smigre folk inn i sitt nettverk er ikke overraskende. Men det er ille at kronprinsessen har utvist så utrolig dårlig dømmekraft her. Det er også ille at apparatet rundt henne ikke har fanget opp/advart om å opprettholde kontakt med Epstein. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir spennende lesning 🤔

Anonymkode: 43434...6f4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...