Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutes ago, Kayia said:

Anbefaler å lese DN for de som er interessert i den virkelige maktkorrumperingen i denne saken, med dertilhørende økonomisk personlig gevinst for en maktelite tilknyttet statsmakten.

Typisk AP så ikke overraskende for meg

Men bra dere vanlige folk begynner å forstå hva dere nordmenn har stemt på i alle disse årene...

Jeg forventer mer fra kongehuset enn jeg forventer fra AP, derfor bryr jeg meg lite om disse AP "skandalene". Den virkelige AP skandalen er at dere nordmenn stemmer AP, ikke at AP er korrupt tullepolitkk som handler om å sikre makt og penger til en rik elite på bekostning av "arbeiderne".

Hvordan har dere klart å ikke fått med dere hva AP har gjort med landet, er dere blinde ? Har du sett Norge ? Norge pleide ikke å være sånn her, det er villet politikk fra AP eliten, de beriket seg selv og kastet landet under bussen, og dere nordmenn bare klapper og jubler.

Anonymkode: 1d442...4f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er enig i betraktningene rundt Jagland & co.

Men reagerer på at argumentene brukes som forsvar av MM. Andres feil mildner ikke hennes handlinger, de fremstår akkurat like moralsk forkastelige. Neie og bukke for MM etter dette? Absurd. Tråden handler dessuten om MM.

Monarkister burde innse at det beste for monarkiet er om hun trekker seg tilbake, hvordan det nå enn skal skje. MM er en vandrende katastrofe, og det kommer hun til å fortsette å være.

Anonymkode: 43434...6f4

Er ikke enig i at argumentene rundt mannfolkene her mildner kritikken av MM. Alt her er ille, og jeg er enig i ditt siste avsnitt. Hun kan ikke bli dronning etter dette.

Skrevet
Kayia skrev (46 minutter siden):

Jeg syns Brendes relasjon er like kritikkverdig, og også han benekter seg å ha hatt befatning med E fra skanse til skanse. Til han blir framlagt bevis. Han har gått fra å ikke ha møtt E i det hele tatt til å ikke huske at han feiret bursdagen sin i Es leilighet i NY. Nå viser imidlertid e-postkommunikasjonen at Brende takket for middagen i går (der E hadde dialog i framkant om å skaffe 53 lys til kaken). Etter mioddagen viser e-postene følgende dialog: 

E: «Gratulerer med dagen. Til info, Woody Allen kommer på middag i morgen. Du er også velkommen til å stoppe innom for middag eller dessert. Hvis du vil. Jeg sier fra hvis jeg kommer til Genève».

BB: «Takk, min venn. Jeg satte virkelig pris på middagen»

Hvorpå de to fortrolige vennene fortsetter dialog vedr. å endre verdensøkonomisk kraftsenter.

Oi, dette hadde jeg ikke fått med meg, om Brende.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Kayia said:

Nettopp. Og dette spørsmålet kan man også stille seg mhp kronprinsessens sønn. Mange - hvis oppgave er å passe på - har visst, og dekket over.

Og det er nok mor og stefar.

Anonymkode: baf36...06b

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har vel allerede en aktiv tråd om dette?

Anonymkode: 54352...bc2

Kan vi ikke ha to eller flere?

Skrevet
Kayia skrev (4 timer siden):

Mange - hvis oppgave er å passe på - har visst, og dekket over.

Dette synes jeg også er svært påfallende. Disse folka har betalte rådgivere, sikkerhetsvakter o.l., som passer på at de ikke gjør for mange spontane sprell. Jeg forventer egentlig at de forhindrer de største skandalene.

Helt uavhengig av personer - jeg har ment dette siden 1980-tallet - ønsker jeg meg republikk etter islandsk modell, dvs. upolitisk. Haakon M må gjerne stille til valg.  

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 timer siden):

HKL - Hennes Kongelige Lavhet.

Ufattelig barnslig og umodent å skrive lavhet. Du burde vite bedre enn å gjøre narr av kongelige.

Anonymkode: ea213...f4d

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 time siden):

Nei her inne fins det diktatorer.

Anonymkode: 12d65...670

AnonymBruker
Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

Ufattelig barnslig og umodent å skrive lavhet. Du burde vite bedre enn å gjøre narr av kongelige.

De kongelige er ikke fritatt for det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg synes det passer perfekt på henne nå.

AnonymBruker
Skrevet
Osten skrev (12 minutter siden):

Jeg synes det passer perfekt på henne nå.

Ja det viser jo bare at han som skal være psykiater her inne har lik tankegang og oppførsel som pasientene. Sjokkerende

Drømmeautomat
Skrevet

Svenskene og danskene koser seg, førstesideoppslag der i dagesvis.

https://www.bt.dk/
https://www.expressen.se/

Fra å ha vært Nordens aller tristeste nasjon – en pertentlig og fotriktig (men steinrik!) slektning, en som man fortvilet forsøker å unngå i høytidene fordi alt den er interessert i er friluftsliv – byr nå fjordkusinen i vest på en endeløs strøm av sensasjoner.

Fra Expressen https://www.expressen.se/kultur/kristin-lundell/klart-mette-marit--ska-bli-drottning/

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tolker man dette? Besøkte MM Epstein i 2018?

image.thumb.png.2b60f87a64081dacec3dd876fa1f1e16.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er helt ok

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (4 timer siden):

Er ikke enig i at argumentene rundt mannfolkene her mildner kritikken av MM. Alt her er ille, og jeg er enig i ditt siste avsnitt. Hun kan ikke bli dronning etter dette.

Skjønner hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvordan tolker man dette? Besøkte MM Epstein i 2018?

image.thumb.png.2b60f87a64081dacec3dd876fa1f1e16.png

Det er tydelig at hun fortsatt var i bildet.

Nicklusheletida
Skrevet
nachnoo skrev (9 timer siden):

Slik jeg leser saken er både HKL, Jagland og paret RL/MJ tungt inne i det. Brende langt mindre, men problemet hans er at han har benektet at han har truffet E.

For journalister er det selvsagt mer interessant med de kongelige enn med politikere der vi neste ukentlig hører om noen som har tråkket i salaten. Uten sammenligning forøvrig er det langt mer interessant for journalister om en lege eller prest blir tatt for fyllekjøring enn om det er en bonde, helsefagarbeider eller kjøpmann.

Jeg synes også det var skremmende umusikalsk at HKL, kronprinsen og prinsessen besøkte Marius på sykehuset i går. Er man Konge eller Kronprins, kan man ikke bare være pappa og bestefar, man må også være nettopp Konge og Kronprins av og til.

Jeg henger meg opp i det siste avsnittet. Nei, det var ikke umusikalsk. Tvert i mot. Jeg kan ikke skjønne hvordan du kan mene dette. Du vet ikke hvorfor Marius var på sykehuset i går. Kanskje er det nettopp deres medmenneskelighet og tilstedeværelse som holder Marius i live. Det har vært et selvmord i familien tidligere. De trenger ikke flere. Konge og kronprins har vist at de behersker rollene sine meget godt. Er det en som har vist seg meget oppegående gjennom alle stormer, så er det kronprins Håkon. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (4 timer siden):

Det kan man sikkert, men ser ikke poenget.

Anonymkode: 54352...bc2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...