AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er alle epostene mellom JE og MM i kronologisk rekkefølge for de som er interessert. https://fredfull.no/epstein Anonymkode: baf36...06b Jeg trykket på lenken. Håper ikke det skjedde noe farlig? Virus eller noe? Hvordan merker jeg om jeg har fått virus nå? @Drømmeautomat? Anonymkode: f4538...b67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden nachnoo skrev (10 timer siden): Jeg synes også det var skremmende umusikalsk at HKL, kronprinsen og prinsessen besøkte Marius på sykehuset i går. Er man Konge eller Kronprins, kan man ikke bare være pappa og bestefar, man må også være nettopp Konge og Kronprins av og til. Ikke tale om. Tvert om. Man må også være pappa (og mamma og søster) av og til. Og det synes jeg de (alle) behersker svært bra. Anonymkode: 95296...deb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg trykket på lenken. Håper ikke det skjedde noe farlig? Virus eller noe? Hvordan merker jeg om jeg har fått virus nå? @Drømmeautomat? Anonymkode: f4538...b67 Herregud, du ser jo at en nettside åpner seg. Anonymkode: 95296...deb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg henger meg opp i det siste avsnittet. Nei, det var ikke umusikalsk. Tvert i mot. Jeg kan ikke skjønne hvordan du kan mene dette. Du vet ikke hvorfor Marius var på sykehuset i går. Kanskje er det nettopp deres medmenneskelighet og tilstedeværelse som holder Marius i live. Det har vært et selvmord i familien tidligere. De trenger ikke flere. Konge og kronprins har vist at de behersker rollene sine meget godt. Er det en som har vist seg meget oppegående gjennom alle stormer, så er det kronprins Håkon. Er 100% enig. Anonymkode: 95296...deb 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trykket på lenken. Håper ikke det skjedde noe farlig? Virus eller noe? Hvordan merker jeg om jeg har fått virus nå? @Drømmeautomat? Trykte også på lenken, ingen grunn til å tro at du skulle ha fått noe virus av dette. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Nå kommer det frem at Mona Juul og Terje Rød Larsen lot Epstein presse selgeren av en luksusleilighet på Frogner til å selge til halv pris. Er hele AP ledelsen besatt av luksus og dyre leiligheter? Har ikke mye med arbeiderklassen å gjøre lengre. Æsj Omtrent samtidig som AP presset ut jordnære og sympatiske Jan Bøhler som bor i en alminnelig borettslag leilighet langt oppe i Groruddalen. Er AP for den korrupte eliten? Endret 15 timer siden av Worriesome Plenty 2 2 Siter
frosken Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (18 minutter siden): Nå kommer det frem at Mona Juul og Terje Rød Larsen lot Epstein presse selgeren av en luksusleilighet på Frogner til å selge til halv pris. Er hele AP ledelsen besatt av luksus og dyre leiligheter? Har ikke mye med arbeiderklassen å gjøre lengre. Æsj Omtrent samtidig som AP presset ut jordnære og sympatiske Jan Bøhler som bor i en alminnelig borettslag leilighet langt oppe i Groruddalen. Er AP for den korrupte eliten? Jo mer jeg leser om dette, jo mer satt ut blir jeg. Historien om kjøpet av den leiligheten er spinnvill! 8 Siter
Babette Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden påskelilje skrev (9 timer siden): Er ikke enig i at argumentene rundt mannfolkene her mildner kritikken av MM. Alt her er ille, og jeg er enig i ditt siste avsnitt. Hun kan ikke bli dronning etter dette. Men det blir hun vel automatisk som gift med kronprinsen, uansett hvilke sprell hun gjør? Eventuelt må de skille seg, eller han kan frasi seg tronen. Og det vil neppe skje. 1 Siter
påskelilje Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Babette skrev (4 minutter siden): Men det blir hun vel automatisk som gift med kronprinsen, uansett hvilke sprell hun gjør? Eventuelt må de skille seg, eller han kan frasi seg tronen. Og det vil neppe skje. Jeg tror det blir skilsmisse... Så lenge de er gift, blir hun dronning ja, når han blir konge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg trykket på lenken. Håper ikke det skjedde noe farlig? Virus eller noe? Hvordan merker jeg om jeg har fått virus nå? Anonymkode: f4538...b67 Hvorfor skulle det skje noe farlig? Anonymkode: baf36...06b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden På førstesiden av VG nå. Bilde av kronprinsessen funnet i Epstein-materialet. Ved siden av kronprinsesse Mette-Marit sitter det en uidentifisert kvinne i bikini. Begge er sladdet på bildet som skal være tatt i Jeffrey Epsteins villa i Palm Beach. https://www.vg.no/nyheter/i/k03roL/bilde-av-mette-marit-fra-epsteins-villa-i-palm-beach Anonymkode: 3edf4...873 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden påskelilje skrev (25 minutter siden): Jeg tror det blir skilsmisse... Så lenge de er gift, blir hun dronning ja, når han blir konge. Jeg tror ikke det blir skilsmisse 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 10 minutes ago, AnonymBruker said: På førstesiden av VG nå. Bilde av kronprinsessen funnet i Epstein-materialet. Ved siden av kronprinsesse Mette-Marit sitter det en uidentifisert kvinne i bikini. Begge er sladdet på bildet som skal være tatt i Jeffrey Epsteins villa i Palm Beach. https://www.vg.no/nyheter/i/k03roL/bilde-av-mette-marit-fra-epsteins-villa-i-palm-beach Anonymkode: 3edf4...873 usladdet versjon av mette og bakgrunnen for bildet ifølge russisk fotograf (som også hevder hun er et offer) delte NRK tidligere https://www.nrk.no/norge/hun-skal-ha-sendt-bildet-av-kronprinsesse-mette-marit-til-jeffrey-epstein-etter-besoket-i-palm-beach-1.17752650 Anonymkode: 1d442...4f1 0 Siter
Kayia Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Nicklusheletida skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke det blir skilsmisse Jeg tror alt avhenger av hva mer som kommer og hvordan de som par snakker om dette. Hva kan hun forklare, og hvor stort er sviket? Og er hun ærlig, eller går hun fra skanse til skanse også privat? Skulle det vise seg å være hold i ryktet og e-post-antydningene om graviditet er det ikke urimelig å tenke at det kan gå på tilliten løs mellom ekteparet, mens dersom e-postene lar seg forklare på en måte som gjør at man kan leve med det kan dette bare bli en skikkelig bølgedal som går seg til på sikt. Akkurat nå sier min magefølelse at de ikke nødvendigvis blir skilt, og at de overtar tronen. Men igjen, ved neste frislipp kan det se helt annerledes ut. 0 Siter
Kayia Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): På førstesiden av VG nå. Bilde av kronprinsessen funnet i Epstein-materialet. Ved siden av kronprinsesse Mette-Marit sitter det en uidentifisert kvinne i bikini. Begge er sladdet på bildet som skal være tatt i Jeffrey Epsteins villa i Palm Beach. https://www.vg.no/nyheter/i/k03roL/bilde-av-mette-marit-fra-epsteins-villa-i-palm-beach Anonymkode: 3edf4...873 Dette bildet ryster ikke meg så lenge vi ikke kjenner kontekst. Jeg vet ikke hvordan det ser ut hos E, men syns kanskje bildene som viser gutta boys er tatt i mer classy og gjennomførte omgivelser enn dette med slapp og sliten sofa, nakne vegger og - kan man si «billig» håndtverk. Kanskje er dette tatt et helt annet sted enn hos han? Ikke vet vi hvem kvinnen ved siden av er heller, men vi vet at MM - i likhet med svært mange kvinner (meg inkludert) - har vært på venninneferier mens man er i et forpliktende forhold. Og for å si det sånn - det finnes bilder av meg i kjole med et glass GT eller lignende foran meg og en venninne i bikini også, uten at det har skjedd et fnugg av utroskap eller noe annet galt av den grunn. De to i sofaen hadde - om dette er tatt på Palm Beach - tross alt basseng rett utenfor huset. Endret 13 timer siden av Kayia 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Drømmeautomat skrev (3 timer siden): Trykte også på lenken, ingen grunn til å tro at du skulle ha fått noe virus av dette. Ok, takk Anonymkode: f4538...b67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kayia skrev (9 minutter siden): Dette bildet ryster ikke meg så lenge vi ikke kjenner kontekst. Jeg vet ikke hvordan det ser ut hos E, men syns kanskje bildene som viser gutta boys er tatt i mer classy og gjennomførte omgivelser enn dette med slapp og sliten sofa, nakne vegger og - kan man si «billig» håndtverk. Kanskje er dette tatt et helt annet sted enn hos han? Ikke vet vi hvem kvinnen ved siden av er heller, men vi vet at MM - i likhet med svært mange kvinner (meg inkludert) - har vært på venninneferier mens man er i et forpliktende forhold. Og for å si det sånn - det finnes bilder av meg i kjole med et glass GT eller lignende foran meg og en venninne i bikini også, uten at det har skjedd et fnugg av utroskap eller noe annet galt av den grunn. De to i sofaen hadde - om dette er tatt på Palm Beach - tross alt basseng rett utenfor huset. Kvinnen til venstre er ifølge NRK Epsteins tidligere sekretær, en russisk kvinne. Kvinnen hevder at hun også ble seksuelt utnyttet og er en av mange titalls ofre som urettmessig er blitt identifisert i det publiserte materialet. Anonymkode: 3edf4...873 0 Siter
Kayia Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinnen til venstre er ifølge NRK Epsteins tidligere sekretær, en russisk kvinne. Kvinnen hevder at hun også ble seksuelt utnyttet og er en av mange titalls ofre som urettmessig er blitt identifisert i det publiserte materialet. Anonymkode: 3edf4...873 E-postene fra det frigjorte rettsmaterialet stoler jeg på. Bilder som dukker om som «visstnok» skal vise ditt eller datt tar jeg med en klype salt til det kan bekreftes mer troverdig og/eller sikkert. Det kommer til å dukke opp masse KI-materiale etter hvert også, og masse som tas ut av kontekst. Så igjen - min holdning er å ta det som er ubekreftet med en klype salt. Endret 13 timer siden av Kayia 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kayia skrev (Akkurat nå): Jeg tror alt avhenger av hva mer som kommer og hvordan de som par snakker om dette. Hva kan hun forklare, og hvor stort er sviket? Og er hun ærlig, eller går hun fra skanse til skanse også privat? Skulle det vise seg å være hold i ryktet og e-post-antydningene om graviditet er det ikke urimelig å tenke at det kan gå på tilliten løs mellom ekteparet, mens dersom e-postene lar seg forklare på en måte som gjør at man kan leve med det kan dette bare bli en skikkelig bølgedal som går seg til på sikt. Akkurat nå sier min magefølelse at de ikke nødvendigvis blir skilt, og at de overtar tronen. Men igjen, ved neste frislipp kan det se helt annerledes ut. Jeg har lest gjennom all kommunikasjon som har kommet frem så langt. Det er virkelig ille hvis hun visste om overgrepene . Tonen mellom de er pinlig. Hun fremstår " blond" for å si det mildt. Ikke ei prinsesse verdig. For meg så ser det ut som hun har opprettholdt et " vennskap " for å få goder . Men jeg får også inntrykk av at Håkon visste om kontakten. Før kontakten ble brutt, inviterte hun Epstein til å bli kjent med Håkon. Dermed kan det ikke ha vært noe utroskap inne i bildet utover den flørtete tonen. ? Jeg er enig I at det kan se annerledes ut ved neste frislipp, men akkurat nå ser det ut som pressen har gjort seg ferdig med henne fordi de ikke finner mer og heller konsentrerer seg om Jul Larsen. Det ser verre ut. MM har dårlig dømmekraft og det har vel Håkon forstått for lenge siden. Valgene hun tok allerede i ungdomsårene viser det. Det er nesten litt synd på MM som ikke skjønner sitt eget beste, men jeg tror Håkon vil verne om henne og bli værende. Håkon er en storsinnet person og føler helt sikkert på et ansvar for å ha dratt henne inn i dette livet og alt hun må stå i nå. Jeg tror det er slik han er skrudd sammen. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kayia skrev (31 minutter siden): Dette bildet ryster ikke meg så lenge vi ikke kjenner kontekst. Jeg vet ikke hvordan det ser ut hos E, men syns kanskje bildene som viser gutta boys er tatt i mer classy og gjennomførte omgivelser enn dette med slapp og sliten sofa, nakne vegger og - kan man si «billig» håndtverk. Kanskje er dette tatt et helt annet sted enn hos han? Ikke vet vi hvem kvinnen ved siden av er heller, men vi vet at MM - i likhet med svært mange kvinner (meg inkludert) - har vært på venninneferier mens man er i et forpliktende forhold. Og for å si det sånn - det finnes bilder av meg i kjole med et glass GT eller lignende foran meg og en venninne i bikini også, uten at det har skjedd et fnugg av utroskap eller noe annet galt av den grunn. De to i sofaen hadde - om dette er tatt på Palm Beach - tross alt basseng rett utenfor huset. Kvinnen ved siden av er meditasjonslæreren som blir omtalt som en venninne. De bodde ved bassenget, så bildet ryster ikke meg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.