Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

Skrevet
frosken skrev (1 time siden):

Jo mer jeg leser om dette, jo mer satt ut blir jeg. Historien om kjøpet av den leiligheten er spinnvill!

Lurer på hva de har gjort til gjengjeld. Epstein var vel ikke så raus for moro skyld. Tenker han må ha fått noe tilbake. Men hva?

(Beklager hvis det allerede er blitt snakket om i tråden her. Jeg har ikke lest alt like nøye).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg tror det blir skilsmisse... Så lenge de er gift, blir hun dronning ja, når han blir konge. 

Tror neppe han klarer skilsmisse, han er i overkant soft, som sin far. Men å bli dronning med all denne bagasjen (legger til grunn at forholdet var fysisk og at det sannsynligvis varte ved til 2019) og med attituden i tillegg - det vil bli komplisert. Hun kommer ikke til å fremvise noen anger eller ydmykhet. Men om de ikke skilles, kan jo hun trekke seg tilbake fra offentligheten og frigjøres fra alle representasjonsoppgaver skulle en tro. Hun har jo lungesykdommen å vise til.

Anonymkode: 43434...6f4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...