Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Yes, følelsesmanipulasjonen-operasjonen er allerede i gang. Nå tar alle fruene frem lommetørklet for å tørke tårene, og syntes SÅ synd på MM.

Anonymkode: baf36...06b

Litt tårer og katarsis, så skal det bare blåse over. Sukk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
cilie skrev (32 minutter siden):

Det er vel ganske mange som festet i house-kulturen og hadde flere partnere på 90-tallet som har klart seg ganske så fint.

Ja, de fleste av dem ble helt streite og vanlige voksne. 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/hans-geelmuyden-om-kronprinsesse-mette-marits-kontakt-med-epstein-ma-legge-alle-kort-pa-bordet/s/5-95-2857041

Vi får kanskje aldri vite hva slags forhold de hadde, og det er opp til hver enkelt hvordan man leser epostene. Noen leser dem med større velvilje enn andre. Geelmuyden (ekspert på krisehåndtering mm) sier her at Mette-Marit må komme fram med alle detaljer om sin "utagerende oppførsel i USA". Det sier jo litt. Folk innen medier og kommunikasjon vet gjerne mer om elitens gjerninger enn menigmann.

Anonymkode: 43434...6f4

Man må i hvert fall alltid lese mer enn bare overskriftene. Jeg tror mange dømmer kun ut i fra hva som står i overskriftene , uten å sette seg grundig inn i saken. 

Skrevet
cilie skrev (42 minutter siden):

Det er vel ganske mange som festet i house-kulturen og hadde flere partnere på 90-tallet som har klart seg ganske så fint.

Det er viktig å se de to forholdene i sammenheng: Hennes bakgrunn og måten hun lever på i dag, tror det var en som beskrev det som et liv i drivhus. Hun kan jo ikke flakse med vingene til daglig.

Det er mye lettere for de som er født inn i det å tilpasse seg en kongelig livsstil. Mange var også skeptiske til Sonja, ikke minst kong Olav, men hun har mestret oppgaven fortreffelig.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er noe som heter at man ligger som man reder. Og det lønner seg ikke å lyve.

Ellers burde du få mer vondt av ofrene til Epstein og den syke eliten.

Har vondt av ofrene. 

AnonymBruker
Skrevet

– Det er sjokkerende å høre at det har vært nachspiel på Skaugum med mulig bruk av kokain

– Det er åpenbart mangel på kontroll. Og må være vanskelig for kronprinsparet at dette har foregått mens de ligger og sover i samme hus, sier kongehusekspert Tove Taalesen.

https://www.nettavisen.no/kjendis/marius-borg-hoiby-om-nachspiel-pa-skaugum-angst-for-mette-marit-og-haakon/s/5-95-2863168

Skrevet
knas skrev (3 timer siden):

Ja, de fleste av dem ble helt streite og vanlige voksne. 

Ja, det er derfor jeg mener det ikke bør gnåles så mye om det «ville» valg av partner for H. 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det norske folket kommer nok til å se en annen vei denne gangen også. Nordmenn fremstår som ekstremt systemtro , latterlig godtroende. Så lenge alt pakkes inn i riktig språk og presenteres av folk med titler og makt, svelges det uten motstand. Vi må være det mest naive og lettlurte folkeslaget i verden.

Når Kong Karl Gustav av Sverige kunne bli konge og Kong Charles kunne bli Konge, så kan nok Mette Marit bli dronning også, tenker jeg. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg tror ekteskapet holder. Om hun har vært utro, så var det vel ikke med Epstein. Han hadde jo andre mer tvilsomme preferanser. Men uansett så lever hun under ett jævlig press nå. 
1 hun er alvorlig og livstruende syk, og må igjennom en risikabel operasjon i løpet av ett par år.

2 sønnen hennes kriminalitet brettes ut i 7 uker, og hun har levd med spekulasjoner og overskrifter om dette i halvannet år.

3 hun blir konfrontert med dårlig dømmekraft, da om at hun har vært nær venn med Epstein.

Kan hun bære alt dette? Til syvende og sist er det ikke hun som har gjort noe kriminelt.

Og jeg er for ordens skyld republikaner.

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg tror ekteskapet holder. Om hun har vært utro, så var det vel ikke med Epstein. Han hadde jo andre mer tvilsomme preferanser. Men uansett så lever hun under ett jævlig press nå. 
1 hun er alvorlig og livstruende syk, og må igjennom en risikabel operasjon i løpet av ett par år.

2 sønnen hennes kriminalitet brettes ut i 7 uker, og hun har levd med spekulasjoner og overskrifter om dette i halvannet år.

3 hun blir konfrontert med dårlig dømmekraft, da om at hun har vært nær venn med Epstein.

Kan hun bære alt dette? Til syvende og sist er det ikke hun som har gjort noe kriminelt.

Enig. Er mye for henne nå! 

Skrevet (endret)
Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden):

Hun er enten veldig dum, skikkelig blond - eller så er hun en beregnende golddigger. Enten hun er det ene eller andre, så er det lurt av rådgivere å få henne til å legge seg flat og være helt åpen om alt som har hendt mellom henne og seksualforbryteren Epstein. 
Da skal jeg kanskje, kanskje revurdere synet mitt litt. Det  hun gjør nå er å peke nese til det norske folk, og  holde kjeft i påvente av at tiden skal få folk til å glemme. Og da burde hun ikke inneha en slik posisjon som hun har i institusjonen kongehuset.

Hun sier jo egentlig: Mm gjør som Mm vil, ædda bædda

Endret av Osten
Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Når Kong Karl Gustav av Sverige kunne bli konge og Kong Charles kunne bli Konge, så kan nok Mette Marit bli dronning også, tenker jeg. 

Jeg har ikke fulgt med i hvor åpne disse to har vært. Men uansett skal da ikke vi senke kravene selv om andre gjør det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Perfekt. Det norske (exit) galehus!😅

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (7 timer siden):

Minus Mette-Minus (måtte bare)

Nicklusheletida
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (23 timer siden):

Nå går prinsesse Ingrid Alexandra ut og sier at Nok er nok. Bra gjort og nå synes jeg pressen skal lytte til den unge damen. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutes ago, Nicklusheletida said:

Nå går prinsesse Ingrid Alexandra ut og sier at Nok er nok. Bra gjort og nå synes jeg pressen skal lytte til den unge damen. 

Pressen gjør jobben sin. Det er ikke noe IA skal blande seg inn i, prinsesse eller ei.

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Pressen gjør jobben sin. Det er ikke noe IA skal blande seg inn i, prinsesse eller ei.

De gjør mer enn det. F.eks i nettavisen nå. " Kan ikke tvinges til skilsmisse"  " Disse kan arve tronen "  Det blir alt for mye gnåling som vi ikke trenger. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutes ago, Nicklusheletida said:

De gjør mer enn det. F.eks i nettavisen nå. " Kan ikke tvinges til skilsmisse"  " Disse kan arve tronen "  Det blir alt for mye gnåling som vi ikke trenger. 

Nei, det er relevante spørsmål.

UtakknemligDiva
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (På 3.2.2026 den 23.07):

Nå kommer det frem at Mona Juul og Terje Rød Larsen lot Epstein presse selgeren av en luksusleilighet på Frogner til å selge til halv pris.

Er hele AP ledelsen besatt av luksus og dyre leiligheter? Har ikke mye med arbeiderklassen å gjøre lengre. Æsj

Omtrent samtidig som AP presset ut jordnære og sympatiske Jan Bøhler som bor i en alminnelig borettslag leilighet langt oppe i Groruddalen.

Er AP for den korrupte eliten?

Synes ikke de som stemmer AP er mye til elite. Er ofte mindre velstående, fordi ap spiller på «rettferdig fordeling».

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

«jeg gjør bare jobben min»🙄🙄🙄 triste greier

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...