Gå til innhold

Jeg er allerede lei av rettssaken

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du får si til ofrene at de får trekke saken siden du er lei av rettsaken. Er jo deg som er det viktige her.

Anonymkode: 9393a...5c9

Om jeg ikke husker feil er det politiet som har opprettet enkelte av sakene. Ikke ofrene.

Jeg bittelitt ambivalent til det. Jeg vet ikke om jeg ville hatt en stor, offentlig rettsak om noen klådde på meg mens jeg sov. De må også jo fortelle om den frivillige sexen, rusbruken og la retten se film av underlivet sitt.

Hvis politiet ikke hadde kontaktet dem ville i alle fall én av dem levd lykkelig uvitende om hva som skjedde mens hun sov for noen år siden. Hun hadde selvfølgelig ingen traumer når hun ikke visste om det. Det er litt paradoksalt at man velger man å påføre en kvinne traumer for å kunne straffe overgriperen.

Grunnen må være å hindre at det skjer flere ganger, får man tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...