nachnoo Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 15.34): Hvorfor det tenker du? Anonymkode: 06fb6...3ff Jeg "gikk forbi" denne tråden mange ganger og tenkte: Hvordan kan jeg beskrive hva glede ER? Ikke enkelt synes jeg. Det blir ikke tydeligere med en slags ringbeskrivelse som: Glede er den følelsen en kjenner når en er glad. Derimot å svare på hva som gjør meg glad, det er meget enkelt og lett å svare på. 0 Siter
Kayia Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 1.42): Hva gir deg glede? Øyeblikk med glede den siste måneden: Tid med jr, kjæresten og venner jeg er glad i. At høre at mamma har hatt en fin dag. Et godt måltid i hyggelig lag. Å ferdigstille et stykke arbeid jeg har jobbet mye med, og high-fiv'e med en god kollega etterpå. Å gå hjem fra jobb i dagslys, og kjenne at solen innimellom varmer - det blir vår i år også! Helg. Lunsjpause med kollegaene mine, der latteren sitter løst. Når svigerdatter scorer mens jeg heier på sidelinja. En etterlengtet Liverpoolseier. Å gå ut døre med godfølelse etter å ha gjennomført et vrient møte som kunne gått til he#&%te. Fredag med hvitvin, løyrom, rømme og gressløk med kjæresten. Akkurat nå gleder jeg meg til å sove, for så å møte kjæresten til fredagsdate etter jobb i morgen. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar On 2/4/2026 at 1:42 AM, AnonymBruker said: Hva gir deg glede? Selv mister glede og kan ikke huske sist jeg lo eller gledet meg til noe eller hadde noen glede generelt. Livet er egentlig bare kjipt. Anonymkode: 06fb6...3ff Glede er en illusjon. Anonymkode: 60ee2...3fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Glede er en illusjon. Anonymkode: 60ee2...3fa Nei, det er depresjonen som snakker. Glede er like ekte som alle andre følelser. Anonymkode: 2e276...d4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er depresjonen som snakker. Glede er like ekte som alle andre følelser. Anonymkode: 2e276...d4d Er ikke deprimert. Går på SSRI. Anonymkode: 60ee2...3fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar nachnoo skrev (19 timer siden): Jeg "gikk forbi" denne tråden mange ganger og tenkte: Hvordan kan jeg beskrive hva glede ER? Ikke enkelt synes jeg. Det blir ikke tydeligere med en slags ringbeskrivelse som: Glede er den følelsen en kjenner når en er glad. Derimot å svare på hva som gjør meg glad, det er meget enkelt og lett å svare på. Men det var flere spm inne i tråden. Få som har svart på hva glede er. Ditt svar var bra. Anonymkode: 06fb6...3ff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Det mange har mye å glede seg til og som gir glede! Anonymkode: 06fb6...3ff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det mange har mye å glede seg til og som gir glede! Anonymkode: 06fb6...3ff Ser skulke det stå 😅 Anonymkode: 06fb6...3ff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser skulke det stå 😅 Anonymkode: 06fb6...3ff Ser skulle det stå. Anonymkode: 06fb6...3ff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du har fått så mange svar over så mange måneder og så mange forum. Det nytter ikke. Jeg har hjulpet deg så godt jeg kunne i denne tråden, men det hjelper ikke. Du er fullstendig fastlåst. På nøyaktig samme sted som du var ni måneder siden. Du har hatt så mange runder over flere forum som er helt identiske over så mange måneder. Jeg vet ikke hva mer internett kan gjøre for deg. Anonymkode: 2e276...d4d Jeg spør spm jeg tenker på og lurer på. Er ikke det greit da? Så tar jeg til meg svarene jeg får. Vet ikke hvorfor du trekker frem andre forum. Anonymkode: 06fb6...3ff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.